مدیران غیر پاسخگو و ناکارآمد خراسان جنوبی را معرفی می‌کنیم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: شأن مدیران در نظام جمهوری اسلامی، پاسخگویی به مطالبات مردمی است و باید مشکلات مردم را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند.

به گزارش “پیام خاوران “ حجت الاسلام نسائی زهان اظهار داشت : مردم استان باید مطالبه گری کنند و از مدیران بخواهند پاسخگوی مسائل و مشکلات باشند.

وی  تاکید کرد: اگر دادستانی به این نتیجه برسد که مدیری در قبال عملکرد خود به مردم پاسخگو نیست، قطعا موضوع را از طریق استانداری و وزیر مربوطه پیگیری و انعکاس خواهیم داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: اگر مدیری خود را پاسخگوی مطالبات و مشکلات نمی‌داند باید به سراغ فردی برویم که مدیر غیر پاسخگو را بر منصب مدیریت گماشته است.

 

بیشتر بخوانید 

دادستان بیرجند: قیمت مرغ در خراسان جنوبی کاهش می‌یابد

برخورد با اصناف متخلف شدت می‌گیرد

 

حجت الاسلام نسائی زهان بیان کرد: قبول داریم که مدیران به دلیل مشغله کاری فرصت رسیدگی کمتری دارند، اما باید نماینده تام الاختیاری داشته باشند تا از مشکلات مردم گره گشایی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بیان کرد: تجربه نشان داده است هر جا مدیری قوی و توانمند بوده، در قبال مشکلات مردم احساس مسئولیت بیشتری داشته و کار‌ها به سرانجام رسیده است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی با تاکید بر تحقق عدالت اجتماعی در واگذاری مسئولیت‌ها افزود: عدالت اجتماعی آرمان نظام جمهوری اسلامی است که بر اساس آن هر مدیری خوب کار کرد، تشویق می‌شود و هر فردی هم که ناتوان از ایفای مسئولیت است، باید جای خود را به افراد لایق و کارآمد بدهد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/101

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   انقلاب اسلامی کشورهای استکباری را به اضمحلال کشانده است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها