توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های خراسان‌جنوبی

معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه توزیع واکسن آنفلوآنزا از هفته گذشته در داروخانه‌های خراسان‌جنوبی آغاز شده است، گفت: تحویل واکسن تنها با ارائه کارت ملی ممکن است.

به گزارش “پیام خاوران “ غلامرضا آهنی اظهار کرد: واکسن آنفلوآنزا از هفته گذشته در سطح داروخانه‌های خراسان‌جنوبی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه با این توزیع مردم برای دسترسی به این واکسن مشکل خاصی ندارند، بیان‌کرد: البته واکسن آنفلوآنزا تنها با ارائه کارت ملی در داروخانه توزیع و به شهروندان ارائه می‌شود.

 

بیشتر بخوانید 

توزیع واکسن آنفولانزا در خراسان‌جنوبی

آماده بودن تمام داروخانه‌های خراسان‌جنوبی جهت توزیع ماسک

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر مشکل و مسئله خاصی در خصوص واکسن آنفلوآنزا در استان نداریم و افرادی که متقاضی این واکسن هستند، می‌توانند به داروخانه‌های متقاضی که واکسن دریافت کرده‌اند، مراجعه کنند.

آهنی در خصوص نحوه توزیع واکسن آنفلوآنزا نیز یادآور شد: با توجه به راه‌اندازی سامانه ttac تحویل این واکسن به بیماران تنها از طریق کد ملی انجام می‌شود.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: به هیچ وجه امکان دریافت واکسن خارج از این سامانه برای افراد متقاضی در سطح کشور وجود ندارد و هر فرد نیز تنها می‌توانند یک واکسن آنفلوآنزا از داروخانه‌ها دریافت کند.

منبع: مهر

انتهای پیام / ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توزیع واکسن آنفلوآنزا طیور در زیرکوه

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها