سهم آموزش‌های مهارتی در بودجه ۱۴۰۰ پررنگ‌تر از سنوات گذشته باشد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: نمایندگان مجلس تلاش کنند سهم آموزش‌های مهارتی در بودجه ۱۴۰۰ پررنگ‌تر از سنوات گذشته باشد.

به گزارش “پیام خاوران “  ، حسین خوش‌آیند صبح امروز در دیدار با نماینده قاینات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جهت رفع معضل اشتغال نقش مؤثری دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با ارائه گزارش علمکردی از اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه قاینات از اخد چارت سازمانی مرکز زیرکوه خبر داد.

وی به تشریح دغدغه‌ها و مسائل آموزش فنی و حرفه‌ای پرداخت و عنوان کرد: این اداره کل با وجود مراکزی با پتانسیل بالا و ظرفیت‌های گوناگون آموزشی، سعی داشته تا در راستای توانمند کردن افراد فاقد مهارت نقش مهمی در حل معضل اشتغال افراد به ویژه جوانان گام بردارد.

 

بیشتر بخوانید

بیش از ۸۰۰ نفر از روستاییان خراسان جنوبی در دوره‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای شرکت کردند

کارگاه‌های آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان خراسان جنوبی تجهیز و به‌روزرسانی می‌شوند

 

خوش آیند خواستار توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در بودجه ۱۴۰۰ شد و اظهار امیدواری کرد سهم آموزش‌های مهارتی در بودجه ۱۴۰۰ پررنگ‌تر از سنوات گذشته باشد.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی نیز با تأکید بر نقش و اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای قاین توانمندی‌های خوبی در این مجموعه دیده و جوانان را به فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ترغیب می‌کنیم.

اسحاقی افزود: با توجه به راه‌اندازی کارخانه فولاد و توانمندی آموزش فنی و حرفه‌ای پیشنهاد تربیت نیروی ماهر مورد نیاز فولاد قاین را ارایه و پیگیری خواهیم کرد و مهارت آموزی و ارتقای مهارت شاغلین فولاد از طریق آموزش فنی و حرفه‌ای صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید   ضرورت فاصله‌گیری مجلس از بی‌عدالتی/قوه قضائیه خوش درخشید

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی عنوان کرد: با توجه به نقش تأثیرگذار آموزش در بحث اشتغال؛ از موارد و پیشنهاداتی که می‌تواند در بودجه ۱۴۰۰ به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور کمک کند در صحن مجلس دفاع خواهیم کرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها