نیازهای ارتباطی و مخابراتی شهرستان خوسف بررسی شد

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی از بررسی نیازها و مشکلات مربوط به حوزه‌های ارتباطی و مخابراتی شهرستان خوسف خبر داد و گفت: مردم و همه دستگاه‌های اجرایی و دهیاری‌های برای تسریع در اجرای پروژه‌های مخابراتی همکاری کنند.

به گزارش “پیام خاوران “، حسن آذری نصرآباد صبح امروز در نشستی با حضور فرماندار خوسف و مدير كل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مشکلات اینترنتی و مخابراتی شهرستان خوسف را مورد بحث و بررسي قرار دادند.

وی اظهار داشت: شرکت مخابرات بر اساس سیاست‌های اصل ۴۴، خصوصی شد پس در خصوص تعهدات روستایی امروز متولی اصلی نیست بلکه مخابرات در جهت توسعه شهری، تلفن همراه و تلفن ثابت مسئولیت اجتماعی دارد.

 

بیشتر بخوانید

برخورداری روستاهای شهرستان بیرجند از اینترنت پرسرعت

افزایش ظرفیت سافت سوئیچ مخابرات منطقه خراسان جنوبی

 

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه بیماری کرونا تلنگر خوبی در راستای توسعه ICT و توسعه پایدار داشت گفت: مصرف ترافیک در استان بعد از شیوع بیماری کرونا افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

آذری نصرآباد بیان کرد: توسعه ارتباطات از بسیاری از زیرساخت‌های جاده‌ای مهمتر شده است پس توسعه فیبر نوری و تلفن همراه دو پروژه مهمی بود که مخابرات تاکنون در مورد آن بسیار موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اجرای شبکه‌های فیبرنوری در روستاهای شهرستان خوسف خواستار همکاری مردم و همه دستگاه‌های اجرایی و دهیاری‌های منطقه برای تسریع در اجرای پروژه‌های مخابراتی شد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   عملیات برگردان تلفن‌های ثابت حاجی آباد بیرجند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها