۹۰ کیلومتر از باند دوم راه‌های خراسان جنوبی افتتاح شد

۹۰ کیلومتر از باند دوم راه‌های خراسان جنوبی در نهمین روز دهه فجر با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش “پیام خاوران “، ۹۰ کیلومتر از باند دوم راه‌های خراسان جنوبی شب گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استان خراسان جنوبی در کیلومتر ۱۴۰ محور دیهوک – راور در شهرستان طبس به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

این ۹۰ کیلومتر باند دوم شامل ۱۰ پروژه است که در شهرستان‌های بیرجند، قاینات، فردوس، طبس، سربیشه و زیرکوه اجرا شده است. در حال حاضر طول باند دوم راه‌های استان به ۷۵۱ کیلومتر رسیده است.

در مجموع ۲۰۱ میلیارد تومان برای ساخت این ۹۰ کیلومتر باند دوم هزینه شده که بیش از ۳۶۵ میلیارد تومان ارزش روز آن است.

باند دوم محور دیهوک – راور به طول ۱۸ کیلومتر، قطعه‌های اول، دوم و سوم از باند دوم بزرگراه بیرجند – قاین به طول ۱۷ کیلومتر، باند دوم محور فردوس – بجستان به طول ۱۳ کیلومتر، قطعه دوم از باند دوم محور فردوس – دیهوک به طول هشت کیلومتر، باند دوم محور بیرجند – نهبندان به طول چهار کیلومتر، باند دوم محور قاین – کالشور به طول ۱۲ کیلومتر، باند دوم محور قاین – حاجی‌آباد به طول ۱۵ کیلومتر و تکمیل زیرساخت راه نمایشگاه بین‌المللی بیرجند جزو پروژه‌هایی است که افتتاح شد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

بازدید از پایانه مرزی ماهیرود، آغاز عملیات اجرایی ۵۴ کیلومتر از باندهای دوم در سطح استان، بهره‌برداری همزمان ۳۵ کیلومتر راه روستایی در استان، آغاز عملیات اجرایی پنج هزار و ۹۸۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن، بازدید از قطعه ۱۶ راه آهن بیرجند – یونسی و افتتاح ساختمان پاویون فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در استان خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید   پیشکسوت خراسان جنوبی دبیر کمیته آموزش فدراسیون ملی ورزش زورخانه ای کشور شد

منبع: شبستان

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها