اعضای ستاد انتخابات شهرستان بیرجند منصوب شدند

 اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بیرجند با حکم فرماندار منصوب شدند.

به گزارش“پیام خاوران “ ، علی ناصری در احکام جداگانه‌ای اعضای ستاد انتخابات شهرستان بیرجند در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را منصوب کرد.

بر این اساس “سعید برقی” به عنوان دبیر ستاد انتخابات شهرستان بیرجند، “محمدحسین شجاع تقی آباد” رییس کمیته مالی و پشتیبانی، “امین مصطفوی نیا” عضو ستاد انتخابات، “روح الله نوری” جانشین دبیر ستاد، “ابوالفضل سعادت پور” رییس کمیته حقوقی، “حسن علیزاده” رییس کمیته امنیت و “ولی الله احمدی” به عنوان رییس کمیته آموزش و اطلاع‌رسانی این ستاد منصوب شدند.

همچنین “قائم قیروانی” به عنوان رییس کمیته فناوری و اطلاعات و “علی ناصری مهمویی” به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات شهرستان بیرجند منصوب شدند.

در حکم فرماندار بیرجند خطاب به اعضای ستاد و روسای کمیته‌های مختلف آمده: امید است با توکل بر پروردگار متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید با رعایت دقیق قوانین و مقررات در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات قانونی و جلب مشارکت حداکثری مردم شریف شهرستان بیرجند در انجام وظایف محوله، موفق و موید باشید.

ریاست ستاد انتخابات شهرستان بیرجند به عهده فرماندار است و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز به عنوان دبیر این ستاد فعالیت می‌کند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

این استان به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و حدود ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع : ایرنا

انتهای پیام /۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   هزینه‌های تولید کیسه‌های سازگار با محیط زیست به عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی محاسبه می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها