۵۵ درصد اعتبارات نهبندان محقق شد/آمادگی سرمایه گذاری ۵۰ میلیاردی در حوزه فرآوری سرب و روی

فرماندار نهبندان گفت: از ۴۳ میلیارد تومان مجموع اعتبارات سال جاری نهبندان، تاکنون بیش از ۵۵ درصد آن یعنی بیش از ۲۳ میلیارد تومان تخصیص و محقق شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، مجید بیکی درکمیته برنامه ریزی شهرستان نهبندان اظهار کرد: در سال جاری علیرغم محدودیت ها در منابع مالی و مشکلات اقتصادی، تخصیص منابع به پروژه های اولویت دار شهرستان انجام شد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه از ۴۳ میلیارد تومان مجموع اعتبارات سال جاری شهرستان نهبندان بیش از ۵۵ درصد آن محقق شده است، افزود: بیش از ۲۳ میلیارد تومان اعتبار در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفت.

بیکی با بیان اینکه ۲۳.۵ درصد از ۷ میلیارد تومان مجموع سهم اعتبارات جزء ۸۷ شهرستان نهبندان نقدینگی آن تزریق شده است، بیان کرد: برای ادامه پروژه های مربوطه در اختیار دستگاه ها قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان نهبندان همپنین ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه سرمایه گذاران در شهرستان اظهار داشت: از حضور سرمایه گذاران در شهرستان به گرمی استقبال می کنیم و سعی و تلاش ما بر این است تا همه شرایط و بسترهای لازم را برای سرمایه گذاری در شهرستان فراهم کنیم.

وی دیدار قول مساعد در تامین زیر ساخت ها و حمایت های اداری از پروژه مذکور را داد و افزود: جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی ضرورتی انکار ناپذیر است و تمام مدیران شهرستان مکلف به همکاری به ویژه با سرمایه گذاران و کاهش بروکراسی اداری در این زمینه‌ها هستند.

بیکی عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است که از هرگونه خام فروشی جلوگیری و سرمایه گذاری خوبی در شهرستان اتفاق و ارزش افزوده انجام گیرد.

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بحث حجاب باید مردمی شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها