باند بزرگ سرقت در خراسان جنوبی منهدم شد/ کشف ۲ میلیارد تومان اموال مسروقه

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس آگاهی خراسان جنوبی ۲ میلیارد تومان اموال مسروقه در بیرجند کشف کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های پلیس آگاهی نیروی انتظامی کنترل مجوز مراکز خرید و فروش ضایعات زیر نظر اتحادیه‌های مختلف، مال‌خرها و فروشندگان اموال سرقتی است.

وی از انهدام باند بزرگ سرقت در استان خبر داد و بیان کرد: اموال کشف شده از سارقان توسط اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان جنوبی کشف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این رابطه ۳ سارق که اقدام به سرقت ضایعات می‌کردند با انجام اقدامات اطلاعاتی در یک هفته دستگیر و تلاش برای دستگیری ۵ سارق دیگر نیز ادامه دارد.

فرشید از هموطنانی که در سال جاری و سنوات گذشته در این زمینه ثبت شکایت سرقت داشته اند، خواست تا برای بازدید و شناسایی اموال خود به نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه با عنوان نما مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه قطعات دکل‌های برق و مخابرات در قالب فروش مزایده‌ای از سارقان کشف و ضبط شده است، گفت: بسیاری از این اقلام نو و دست اول است که در این راستا سازمان‌ها باید با نصب دوربین‌های مداربسته نسبت به نگهداری اموال دولتی اهتمام لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ارزش ریالی اموال کشف شده پلیس‌آگاهی استان طی عملیات اخیر را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: اموال مکشوفه اخیر نیروی انتظامی شامل دکل برق، سوئیچ، کابل و دکل مخابرات، دوربین راهداری، لوازم خانگی، دوچرخه، موتور پمپ ‌آب، ابزارآلات و غیره است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه(نما) گفت: مالباختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود به سامانه نما www.police.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی نسبت به شناسایی اقدام کنند و سپس با ارائه اسناد و اعلام شکایت و صحت آن اموال مسروقه استرداد خواهد شد.

بیشتر بخوانید   کمبود فضای تفریحی و گردشگری معضل بزرگ جوانان در خراسان جنوبی

فرشید با اشاره به تعطیلات عید نوروز و سفرهای شهروندان افزود: مسافران از وضعیت امنیتی و حراست منازل خود اطمینان حاصل کرده و از اماکن استراحت و اموال خود مراقبت و درب خودروهای خود را قفل کنند.

وی بابیان اینکه اقدامات پیشگیرانه محسوس و غیر محسوس نیروی انتظامی در جاده‌های مواصلاتی و مناطق شهری صورت می‌گیرد، یادآور شد: هرچقدر شهروندان نکات ایمنی و حفاظتی را بیشتر رعایت کنند، دست سارقین برای دزدی بسته‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها