انتخاب افراد شایسته باید آگاهانه باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در انتخاب افراد شایسته کاملأ باید آگاهانه عمل کنیم تاکید کرد:باید بدانیم چه کسی را به عنوان مسئول و تصمیم گیر در رأس قرار می‌دهیم.

به گزارش” پیام خاوران “، آیت الله سید علیرضا عبادی در نخستین نمازجمعه سال جدید با بیان اینکه انتخاب باید آگاهانه باشد و فردی انتخاب شود که متخصص و با تقوا است اظهار داشت: همه ما در برابر رأیی که می‌دهیم مسئول هستیم چراکه  سرنوشت ما و نسل آینده را در پی دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بااشاره به اهمیت انتخابات پیش روتصریح کرد: بنابراین برای انتخاب افراد شایسته کاملأ باید آگاهانه انتخاب کنیم و بدانیم چه کسی را به عنوان مسئول و تصمیم گیر در رأس قرار می‌دهیم.

امام جمعه بیرجند گفت:فردی را باید انتخاب کنیم که متخصص و باتقوا باشد و اگر اشخاص را می‌شناسیم و با علم به اینکه بهترین  در دیانت و تعهد نسبت به دین و انقلاب و شهدا هستند که هیچ، اما اگر شناختی نداریم باید به اطرافیانشان بنگریم  وببینیم چه کسانی از آن‌ها حمایت می‌کنند.

آیت الله عبادی با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) با بیان اینکه اسناد و مدارک مربوط به ظهور حضرت مهدی(عج) چیزی نیست که بگوییم مختص شیعه و سنی است اظهارکرد: این اسناد از زمان پیامبر اکرم(ص) درتاریخ وجود داشته و علمای غیر شیعه هم بر این اسناد  واقف هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به آیاتی از سوره مبارکه قصص  اشاره کرد وگفت:با توجه به آیات الهی، در قرآن و زبور داوود، برنامه خدا برای آینده بشر با ظهور حضرت حجت(عج)، حمایت از مظلومان و مستضعفان است.

خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه مردم باید برای زمینه سازی ظهور تلاش کنند افزود: انتظار به این معنا که اتفاقی بیافتد نیست بلکه برنامه ریزی است که در سیستم تفکر جمهوری اسلامی پیاده شده ودلیل اجرا،عمل به آن است.

بیشتر بخوانید   انتصاب آیت الله رئیسی از سوی رهبر انقلاب امیدها را در دلها تازه کرد

امام جمعه بیرجند به مناسبت‌های مهم پیش رو از جمله۱۲فروردین و رأی ۹۸درصدی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران برای تعیین حکومت اشاره کرد

آیت الله عبادی از ۱۲فروردین  به عنوان روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد واظهار داشت:این روز دست خدا در پیروزی آن نقش داشته و همان طور که امام خمینی(ره) گفت: انقلاب ما معجزه بود و باید قدر این انقلاب را بدانیم.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها