ورود به آرامستان بیرجند در روز برات ممنوع است/تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان بیرجند مسدود است

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری بیرجند از مسدود شدن تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان(بهشت متقین) بیرجندخبردادوگفت: ورود به آرامستان در روز برات ممنوع است.

محسن کدخدا در گفت‌وگو با خبرنگار” پیام خاوران ” اظهار کرد: شهروندان بیرجندی به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در آرامستان بیرجند در روز برات به طور جدی خودداری کنند.

وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن روز برات و سنت زیارت اهل قبور در این روز و خطر شیوع ویروس کرونا از شهروندان درخواست می‌شود که امروز و فردا در محیط آرامستان تجمع نکرده و حضور نیابند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری بیرجند با بیان اینکه تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان بیرجند مسدود شده است، گفت: پلیس راهور با هر گونه راننده ای که قانون را در این زمینه رعایت نکند برخورد می‌شود.

وی به شیوع ویروس جهش یافته (ویروس انگلیسی) در شهرستان بیرجند و افزایش سرعت انتقال ویروس جدید حتی در فضای آزاد اشاره کرد و افزود: از شهروندان تقاضا داریم برای صیانت از سلامت جامعه و کنترل و جلوگیری از بروز پیک چهارم شیوع کرونا، اکیدا از ورود به آرامستان‌ها خودداری کنند.

کدخرا ادامه داد: بدیهی است نیروی انتظامی از هرگونه ورود به آرامستان‌ها جلوگیری خواهند کرد و  مقابله با شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا (کرونای انگلیسی)در راس وظایف تمام اعضای ستاد کرونا است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   محدودیت‌های ترافیکی  13 آبان در بیرجند اعلام شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها