مردم در انتخاب فرد اصلح بیشتر دقت کنند

جمهوری اسلامی ایران بر اساس حکم خدا و انتخاب مردم است/ مردم باید توجه کنند کسی را انتخاب کنند که بر اساس اسلام عمل می کند

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با آقای فرماندار شهرستان بیرجند اظهار داشت: امروز دهم فروردین سالروز خاطره تاریخی انقلاب اسلامی در مورد نظر خواهی مردم در خصوص نظام جمهوری اسلامی در ایران است، که در هیچ کشوری سابقه نداشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این همه پرسی بیش از ۹۸ درصد مردم ایران به جمهوری اسلامی رأی داده و قانون اساسی این حکومت اسلامی را افرادی همچون علامه مطهری بر اساس فقه اسلامی تدوین کردند، یعنی این نظام هم حکم خداست و هم انتخاب مردم.

وی بیان کرد: امروز با گذشت بیش از ۴۰ سال، مردم سر آرمان و حرف خود هستند، گاهی مردم از من سئوال می کنند، اسلام که عدالت است، چرا عدالت رعایت نمی شود، یعنی مردم بر اسلام استواراند، اما باید توجه شود، در انتخابات نیز افرادی را انتخاب کنند که بر اساس حکم اسلام عمل می کنند.

عبادی عنوان کرد: اجرای قوانین اسلامی توسط مسئولین خیلی مهم است و مهمتر از آن این است که وقتی در کشور اسلامی سهل انگاری می شود، نمی گویند مسئول کم کاری کرده است، بلکه مستقیم می گویند اسلام مشکل دارد، و با این کار به جنگ با پیامبراسلام(ص) و امام حسین(ع) می روند.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: اگر با مردم با صداقت رفتار شود، کمبودها را پذیرفته و می بخشند، چرا که همه خواسته های انسان که قابل عمل شدن نیست، اما باید صداقت داشت، در آنچه که از دستمان بر می آید عمل کنیم، کم کاری نکرده، آنگاه هم خدا از ما راضی می‌شود و هم مردم از دست ما عصبانی نمی‌شوند، باید به وظیفه خود به درستی عمل کنیم.

بیشتر بخوانید   1200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۷۵ طرح درخراسان جنوبی اختصاص می یابد

پایان پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها