سوار و پیاده کردن مسافر در اطراف پایانه‌های مسافری خراسان جنوبی ممنوع شد

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی از ممنوعیت سوار و پیاده کردن مسافرین در اطراف پایانه‌ های مسافری استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی گرجی صبح امروز در جمع خبرنگاران از آمادگی کامل شرکت‌های مسافری و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی استان به منظور ارائه خدمات به مسافرین خبر داد.

وی افزود: نظارت‌های لازم از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر نحوه عملکرد شرکت‌های مسافری و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی استان و رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر صورت می‌گیرد همچنین به منظور پیشگیری از ابتلاء مسافرین به ویروس کرونا با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، رانندگان ملزم به توقف در محل‌های ذکر شده برای اداء فریضه نماز و صرف غذا است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل با اشاره به ممنوعیت سوار و پیاده نمودن مسافرین در اطراف پایانه‌های مسافری ممنوع تصریح کرد: درصورت مشاهده و یا گزارش دریافتی در این زمینه، مراتب به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات شرکت‌هاو رانندگان حمل و نقل ارجاع خواهد شد.

گرجی افزود: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها و به منظور کاهش هزینه‌ها، کاهش ترافیک شهری و مخاطرات زیست محیطی و پیشگیری از ابتلاء متقاضیان سفر به ویروس کویید ۱۹، فروش بلیت تنها از طریق دفاتر فروش سطح شهر، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر آژانس‌های مسافرتی و وب‌سایت‌های اینترنتی www.payaneha.com و www.payaneh.ir امکان‌پذیر است و طرح خروج فروش بلیت از پایانه مسافری اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر نظارت کارشناسان اداره‌کل مستقر در پایانه‌های مسافری سطح استان بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافر، رانندگان و ناوگان‌ها، سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات و شکایات مسافرین در زمینه نحوه ارائه خدمات سفرها در استان خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید   مقام مسئول سازمان توسعه تجارت ایران: مشکلات زعفران‌کاران با نگاه دولتی حل نمی‌شود

انتهای پیاک/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها