عملیات اجرایی توسعه بیمارستان طبس آغاز می شود

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب الوقوع معاون درمان وزیر بهداشت به خراسان جنوبی و آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان طبس خبر داد.

مجید نصیرایی درگفتگو با خبرنگار “پیام خاوران” با اشاره به دیدار با معاون وزیر بهداشت اظهارداشت: در آخرین جلسه هماهنگی برای آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس که با حضور جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، ملانوری استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم ۴ شهراستان برگزارشد مقرر شد در سفر معاون وزیر بهداشت به حوزه انتخابیه عملیات اجرایی توسعه بیمارستان طبس آغاز شود.

وی گفت: در این جلسه ضمن پیگیری مکاتبات قبلی در زمینه مسائل حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های حوزه انتخابیه، آخرین وضعیت طرح توسعه بیمارستان طبس مورد بررسی قرارگرفت.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه از معاون درمان وزارت بهداشت دعوت کردیم تا برای ارزیابی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان به حوزه انتخابیه سفر کند.

نصیرایی به جلسه نمایندگان استان و استاندار استان خراسان جنوبی برای بررسی طرح انتقال خط لوله آب از خلیج فارس به استان خراسان جنوبی نیز اشاره کرد و گفت: در این نشست که با حضور مجری طرح برگزار شده بود، نمایندگان و استاندار استان بر بهره‌مندی استان خراسان جنوبی از طرح انتقال خط لوله آب خلیج فارس تاکید کردند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مجموعه ورزشی کارگران اسلامیه شهرستان فردوس همچنان بلاتکلیف!

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها