عدالت اجتماعی و توسعه همه جانبه در خیزش عظیم اقتصادی با مدل تعاون محقق می شود

دبیر و عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: تنها مدلی که می‌تواند کشور را به سمت تحقق عدالت اجتماعی و توسعه همه جانبه سوق داده و در خیزش عظیم اقتصادی قرار دهد، مدل تعاون است.

به گزارش پیام خاوران عالیه خورشید زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس اتاق تعاون ایران به خراسان‌جنوبی و افتتاح ساختمان اتاق تعاون استان اظهار داشت: بدون تردید یکی از راه های توسعه پایدار در جوامع استفاده از ظرفیت نیروی انسانی هرکشوری است و در این میان بیش از نیمی از جمعیت رادر ترکیب جمعیتی هرکشوری شامل می‌شوند.

وی با بیان اینکه این ظرفیت بزرگی برای رشد و توسعه جوامع محسوب می‌شود افزود: یکی از بخش هایی که زنان حضور و نقش موثری در رشد و ارتقاء آن داشته‌اند، بخش تعاون کشور است.

دبیر و عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون خراسان جنوبی با اشاره به سفر رئیس اتاق تعاون ایران به خراسان جنوبی اظهار داشت: بانوان در سالهای اخیر در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی سیاسی و فرهنگی نقش ویژه ای در کشور داشته‌اند.

وی بیان کرد: اتاق تعاون ایران به عنوان متولی بخش تعاون کشور به حضور زنان توجه ویژه ای داشته و کمیسیون بانوان یکی از ۱۴ کمیسیون تخصصی اتاق تعاون است و اتاق تعاون ایران تلاش می‌کند به نحو موثری از آن حمایت کرده و مسیر رشد و ارتقا آنان را تسهیل کند.

خورشیدزاده با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای بافضیلت انقلاب اسلامی به‌ ویژه حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: با تاسی از پیام نغز و حرکت آفرین نوروزی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق اهداف بلند و آرمانی آن و با تجلیل از اقدامات تحولی مقام عالی وزارت از پروردگار توانا می‌خواهیم که در راستای نیل به اهداف ورسالت خطیرمان توان خوب دیدن، خوب شنیدن، خوب اندیشیدن و خوب ساختن به ما عنایت فرمایدتا بخش تعاون استان را آن طورکه شایسته ایران اسلامی است بسازیم و به تعاولی پیشرفت همه جانبه و رسیدن به حیات طیبه بیندیشیم.

بیشتر بخوانید   شورای اطلاع رسانی شهرستان سربیشه آغاز به کار کرد

دبیر و عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تنها مدلی که می‌تواند کشور را به سمت تحقق عدالت اجتماعی و توسعه همه جانبه سوق داده و در خیزش عظیم اقتصادی قرار بدهد مدل تعاون است و یکی از عوامل موثر در تحقق حماسه اقتصادی و بهبود فضای کسب کار در کشور تعاونی ها است.

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها