نخستین اقدام فراگیر توانیربامحوریت عبور از پیک بار تابستان درخراسان جنوبی+ تصاویر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: نخستین اقدام فراگیر سال ۱۴۰۰ با محوریت عبور از پیک بار تابستان همزمان باسراسر کشور پنجشنبه ۲ اردیبهشت ماه در استان برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، مهدی دادگر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مانور سراسری با مشارکت ۴۵ گروه عملیات، ۳۷ خودرو سبک و سنگین، ۱۲۰ نفر پرسنل اجرایی و همکار اجرا می‌شود.

وی تعدیل روشنایی معابر و تکمیل آرایش یک درمیان و زیگزاگ در شبکه‌های توزیع، جلب همکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تعدیل روشنایی بین شهری مطابق مکاتبات قبلی، جلب همکاری شهرداری‌ها در تعدیل روشنایی پارک‌ها و فضاهای سبز شهری و مقابله با دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز، رفع اتصالات سست را از جمله اهداف اجرایی این مانور برشمرد.

بیشتر بخوانید:

افتتاح۱۴۱پروژه برق رسانی با۳۶میلیارد تومان اعتبار در خراسان جنوبی

افتتاح ۱۶۵ پروژه برق رسانی با حضور وزیر نیرو درخراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی توسعه نقاط مانورو بهبود ظرفیت انتقال بار؛ باز آرایی و تعدیل بار فیدرهای فشار متوسط و فشار ضعیف، بهینه سازی و رفع اشکال فیدرهای پر عارضه و همچنین توسعه بکارگیری از نرم افزار برق من در اخذ گزارشات مردمی را از دیگر اهداف برگزاری این مانور دانست.

وی با بیان اینکه درسال گذشته مانورهای متعدد با هدف افزایش پایداری شبکه و ارتقاء ایمنی و افزایش رضایت مشترکان انجام شده از هم استانی‌های عزیز خواست مشکلات، خرابی‌ها، باز بودن درب تابلو برق، سیم پارگی‌ و … را از طریق “اپلکیشین برق من” یا شماره ۱۲۱اطلاع دهند تا همکاران ما برای رسیدگی و تعمیر آنها اقدام کنند.

دادگر گفت: طول و گستره شبکه‌های توزیع برق بسیار زیاد است و با وجود بازرسی‌های مداوم، ممکن است برخی موارد و اشکالات در شبکه نیز در فاصله بازرسی‌های دوره‌ای ایجاد شود و به همین دلیل مردم می‌توانند به عنوان “چشم بینای برق” موارد موجود را به شرکت‌ توزیع برق استان گزارش کنند.

بیشتر بخوانید   ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی تغییر می‌کند

 

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها