اهدای جایزه ۵۰ میلیون تومانی همراه اول به برنده خوش شانس خراسان جنوبی

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) جایزه ۵۰ میلیون تومانی همراه اول به برنده خوش شانس خراسان جنوبی اهدا شد.

به گزارش “پیام خاوران” حسن آذری نصرآباد صبح امروز در مراسم اهدای جایزه به این برنده خوش شانس، ضمن تبریک به آقای مهدی اکبری اعتماد وی را نسبت به سرویس‌ها و محصولات مخابراتی ارج نهاد.
وی گفت: امیدوارم این مشارکت و اعتماد دو طرفه همواره تداوم داشته باشد و با فراهم ساختن فرصت‌های بیشتر برای شرکت مشتریان در طرح‌های ویژه ، اعتماد مضاعف آنها را نسبت به برنامه‌ها و اهداف همراه اول بدست آوریم.
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی ضمن تاکید براینکه تلاش همه کارکنان در همه بخش ها، جهت جلب رضایت مشترکین بوده افزایش رضایت مشتریان و وفاداری آنها را از دغدغه های شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار دانست که اهدای جوایز ۵۰ میلیون تومانی در همین راستا است.
آذری نصرآباد با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات ارتباطی و مخابراتی مشتریان یکی از استراتژی‌های دارای اولویت مخابرات منطقه است تصریح کرد: اقدامات توسعه‌ای مناسبی در حوزه همراه اول با هدف ارائه خدمات با کیفیت و در خور شان مشتریان و شهروندان به همت و همراهی همکاران منطقه صورت گرفته است.
در  این مراسم، جایزه و لوح تقدیر این قرعه کشی به آقای مهدی اکبری برنده جایزه ۵۰ میلیون تومانی طرح ” برای جایزه راه بسته است!”  تقدیم شد.
انتهای پیام/ ۱۰۲
چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تحقق کامل درآمدهای خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها