تحقق کامل درآمدهای خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از تحقق کامل درآمدهای استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، حمید جهانشاهی صبح امروز در آخرین جلسه ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان خراسان جنوبی ضمن قدردانی از تلاش و همراهی اعضای ستاد در جهت تحقق کامل درآمدها اظهار داشت:  اعتبارات موضوع ردیف مازاد درآمد استان ان‌شاءالله ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: بالغ بر ۹۰ درصد درآمدهای استان از محل مالیات است و ایجاب می‌کند حمایت بیشتری از وصول درآمدهای مالیاتی و رفع گلوگاه‌ها صورت پذیرد؛ به ویژه راهکارهای مقابله با فرار مالیاتی باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی، وصول درآمد را یک موضوع مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

جهانشاهی، در بودجه سال آتی سهم درآمدهای مالیاتی را کماکان پررنگ‌تر از همیشه دانست و اظهار داشت: این موضوع نقش و جایگاه ستاد درآمدها و تجهیز منابع استانی را بسیار پر اهمیت تر می‌کند. دستگاه‌هایی که در جهت تحقق درآمدهای مالیاتی تلاش و همت بیشتری داشته‌اند از اعتبارات مازاد درآمد استان بیشتر منتفع خواهند شد.

وی بیان کرد: چهار دهه به شدت به نفت وابسته بوده‌ایم و خوشبختانه طی چند سال اخیر جایگاه درآمدهای مالیاتی تبیین شده و خوشبختانه در دولت سیزدهم وابستگی به نفت به حداقل خود رسیده و بیشترین سهم از درآمدهای مالیاتی در این دولت محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ ستاد درآمدها و تجهیز منابع استانی با برنامه‌ریزی مناسب، پویاتر و جدی‌تر از گذشته به فعالیت خودش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی رتبه چهارم کشور در تولید تایر خودرو را دارد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها