صنعت برق ایران در مسیر بالندگی توسعه و پیشرفت+پوستر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در پیامی دهم اردیبهشت روز صنعت برق ایران را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش ” پیام خاوران ”  مهدی دادگر در این پیام آورده است: برق انرژی حیاتی ، زیربنایی و جزء اصلی فن آوری مدرن بوده و لازمه زندگی است که امروزه در همه ابعاد زندگی و حیات بشری رخنه کرده و زندگی بشری بدون ” برق ” معنا و مفهومی ندارد . توسعه اقتصادی ، اجتماعی ، صنعتی ، کشاورزی گردشگری ، تجارت ، رفاه و امنیت و…. بدون بهره گیری انرژی الکتریکی غیر ممکن است.

امروزه،توسعه و پیشرفت روزافزون صنعت برق ایران در گرو توانمندی و تخصص تلاشگران این عرصه حیاتی است ، آنانی که چرخهای صنعت کشور را با تلاش جهادگونه، پرشتاب تر از گذشته به گردش در می آورند و مسیر بالندگی ایران اسلامی را هموار می سازند .

صنعت برق ایران با بیش از یک قرن فعالیت صنعت برق ایران ، شاهد تولید، انتقال و توزیع پایدار و مستمر انرژی حیاتی برق و خدمت رسانی به مردم شریف میهن اسلامی است

فعالان صنعت برق، خادمانی بی منت و تلاشگرانی خستگی ناپذیرند که رسالت خود را روشن کردن چراغ خانه هموطنان و گرداندن چرخ صنعت کشور می دانند.

فرا رسیدن ۱۰ اردیبهشت ماه “روز ملی صنعت برق ایران ” را به همکاران متعهد ، متخصص ، پرتلاش و ایثارگرصنعت برق خراسان جنوبی و خانواده محترم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق روزافزون در خدمتگذاری شایسته و هرچه بهتر به هم استانی های گرامی ومشترکان عزیزرا از خداوند متعال خواستار شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افتتاح پروژه گازرسانی به 248 واحد صنعتی و تولیدی در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها