توسعه و تجهیز محورهای خراسان جنوبی مدیریتی جهادی طلب می‌کند/ تلاش قابل تحسين مجموعه راهداری

استاندار خراسان جنوبی، تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای را در سطح استان، قابل تحسين خواند و گفت: توسعه و تجهیز محورهای خراسان جنوبی مدیریتی جهادی طلب می‌کند.

به گزارش “پیام خاوران“، حمیدملانوری ظهر امروز در نشست تخصصی مدیرکل و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطر نشان کرد: با وجود وسعت راه های استان و هزینه های سنگین نگهداری راه ها، برای انجام امورات محوله، مدیریتی جهادی باید در دستور کار قرار گیرد.
 وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود کشور و چالش های ناشی از تحریم ها و تهدیدها، عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، نشان از تعهد، تلاش و حساسیت این مجموعه در تحقق وظایف می باشد.
استاندار متذکر شد : عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با توجه به گستره حوزه استحفاظی این اداره کل، قابل تقدیر است.
ملانوری با تأکید بر تعامل ارزنده بین ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان، تصریح نمود: این مهم، قدم بزرگی در مسیر رشد و توسعه خراسان‌جنوبی و پروژه ها و اهداف پیش رو خواهد بود.
وی با اشاره به این که وجود نیروهای جوان و مستعد موجب سرزندگی و فعال بودن دستگاه های اجرایی می شود، اظهار داشت:  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از این حیث جزو دستگاه های پویا و فعال می باشد که موجب تحرک خوبی در استان شده است.
استاندار، تلاش برای جلب و جذب اعتبارات ملی را از تکالیف مدیران برشمرد و گفت: آمارها نشان می دهد، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در این زمینه روند رو به رشدی داشته  که قابل تقدیر است.
ملانوری تأکید کرد: باید ضمن حفظ وضع موجود، برای افزایش این اعتبارات هم تلاش کنیم.
به گفته وی؛ انتظار این است که موارد گذشته با همان شدت و حتی بیشتر ادامه پیدا کند و ما نیز در سطح ملی و استانی پیگیر بحث اعتبارات خواهیم بود.
استاندار از راه، به عنوان یکی از مهمترین شاخص های توسعه یاد کرد و اظهار داشت: تدبیر، تلاش و توسعه که شعار اصلی ما در استان است، در این حوزه بدین معناست که با توجه به نیازها و کمبود اعتبارات، تنها با تدبیر و تلاش و تعامل دستگاه ها می توان به توسعه دست یافت.
ملانوری با تشکر از اقدامات حوزه راهداری و حمل و نقل اظهار امیدواری کرد؛ اقدامات با سرعت تداوم یافته و با انگیزه پیش بروند تا رضایتمندی هرچه بیشتر مردم را به همراه دارد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز طی گزارش مبسوطی از اقدامات و برنامه های این مجموعه گفت و بر رشد ۶۸ درصدی اعتبارات ملی جذب شده در سال ۹۹ نسبت به سال قبل آن تأکید کرد.
انتهای پیام/ ۱۰۲
چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افزایش ۵ برابری اعتبارات پیشگیری از سیلاب در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها