لغو تغییر ساعت کاری ادارات استان خراسان جنوبی در فصل گرما

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی از لغو تغییر ساعت کاری ادارات استان در فصل گرما خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد حسینی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات استان در فصل گرما تا اطلاع ثانوی لغو شد.

وی تأکید کرد: با توجه به اعلام وزارت کشور درخصوص لزوم یکنواختی ساعت کاری ادارات استان ها در سراسر کشور، مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان از دستور کار خارج شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی متذکر شد: بر همين اساس شروع و خاتمه ساعت کاری ادارات استان مطابق روال معمول خواهد بود.

حسینی ادامه داد: ساعت رسمی کار ادارات از روز شنبه تا چهارشنبه ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و در روزهای پنجشنبه ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه است.

وی، توجه به دستورالعمل ها و پیشنهادات ابلاغی قبلی در راستای کاهش مصرف برق را با عنایت به افزایش دما ضروری دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: این بخشنامه به کلیه دستگاه های اجرایی، نهادها، شرکت های دولتی، بانک ها، مؤسسات عمومی غیر دولتی و شهرداری‌ های استان ابلاغ شده و لازم الاجراست.

شایان ذکر است در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال ۱۴۰۰ و بنا به پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق در راستای مدیریت مصرف انرژی در فصل گرما، مقرر شد، ساعت کاری ادارات استان تغییر کند که بر اساس این بخشنامه، فعلاً تغییری در ساعت کاری نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیش بینی 22 محل اسکان در خراسان جنوبی برای در راه‌ماندگان برف/فعالیت 55 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها