دومین مانور اقدام فراگیر شبكه های توزیع برق در خراسان جنوبی برگزار شد

معاون بهره برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از برگزاری دومین مانور اقدام فراگیر برق همزمان با سراسر كشور در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، هادی منصوریان در حاشیه برگزاری این مانور اظهار داشت: در دومین مانور اقدام فراگیر شبكه های توزیع برق در استان  که همزمان  باششمین اقدام فراگیر سراسری شبكه های توزیع در کشور اجرا می شود ٣٥ گروه عملیاتی با ١٠٠نفر پرسنل اجرایی و٣٣خودرو سبك و سنگین  مشارکت دارند.

وی تعدیل روشنایی معابر و تکمیل آرایش یک در میان و زیگزاگ در شبکه های توزیع و جلب همکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در تعدیل روشنایی بین شهری مطابق مکاتبات قبلی،جلب همکاری شهرداری ها در تعدیل روشنایی پارک ها و فضاهای سبز شهری ورفع اتصالات سست رااز جمله اهداف این مانور بر شمرد.

معاون بهره برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی توسعه نقاط مانور و بهبود ظرفیت انتقال بار،بازآرایی و تعدیل بارفیدر های فشار متوسط و فشار ضعیف ،مقابله با دستگاههای رمز ارز غیر مجاز راازدیگر اهداف برگزاری این مانور اعلام کرد.

منصوریان بیان کرد: بهینه سازی و رفع اشکال فیدرهای پر عارضه همچنین توسعه به کارگیری از نرم افزار برق من در اخذ گزارشات مردمی و ارزیابی آماده به کار مولدین اضطراری در دستور کار این مانور است.

وی با بیان اینکه این مانور ها با هدف افزایش پایداری شبکه و ارتقاء ایمنی و افزایش رضایت مشترکان انجام شده است از هم استانی های عزیز خواست مشکلات، خرابی‌ها، باز بودن درب تابلو برق، سیم پارگی‌ و … را از طریق “اپلکیشین برق من” یا شماره ۱۲۱اطلاع دهند تا همکاران ما برای رسیدگی و تعمیر آنها اقدام کنند.

معاون بهره برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: طول و گستره شبکه‌های توزیع برق بسیار زیاد است و با وجود بازرسی‌های مداوم، ممکن است برخی موارد و اشکالات در شبکه نیز در فاصله بازرسی‌های دوره‌ای ایجاد شود و به همین دلیل مردم می‌توانند به عنوان “چشم بینای برق” موارد موجود را به شرکت‌ توزیع برق استان گزارش کنند.

بیشتر بخوانید   ۴۳ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی، ایام نوروز در خراسان جنوبی توزیع شد

 

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها