۴۳ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی، ایام نوروز در خراسان جنوبی توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع حدود ۴۳ میلیون لیتر فراورده نفتی در بازه زمانی ۱۵ روز ابتدایی سال خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۲۱ میلیون لیتر بنزین در استان توزیع شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدرضا عابدانی ‌اظهار داشت: در ۱۵ روز ابتدایی امسال بیش از به ۲۱ میلیون لیتر بنزین در سطح استان توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: حجم توزیع نفت گاز یا گازوئیل نیز در این مدت نزدیک به ۲۰ میلیون لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به دو درصد رشد را نشان می‌دهد.

عابدانی از مصرف ۲ میلیون ۲۸۳ هزار و ۲۶۸ مترکعب CNG طی این مدت در استان خبر داد و گفت: با مصرف این مقدار گاز سی ان جی ۲ میلیون و ۲۸۳ هزار ۲۶۸ هزار لیتر در مصرف بنزین در استان صرفه جویی شده  است.

وی گفت: استان خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران با مساحت ۱۵۰ هزار و ۸۰۰ کیلومترمربع دارای ۱۰۱ جایگاه عرضه‌ سوخت مایع و ۲۵ جایگاه سی‌ان‌جی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی یادآور شد: در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ آخرین روز سال گذشته نیز بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سهمیه نفت سفید در خراسان جنوبی ۳۰ درصد افزایش یافت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها