نماز جمعه در تمام شهرهای خراسان جنوبی به غیر بیرجند برگزار می‌شود

رئیس ستاد نماز جمعه استان خراسان جنوبی گفت: نماز جمعه در تمام شهرهای خراسان جنوبی به جز مرکز استان برگزار می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، ابوالفضل امینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس ابلاغیه جدید ستاد نماز جمعه، نماز جمعه این هفته ۳۱ اردیبهشت در هر شرایطی در تمامی شهرستان های استان به جز بیرجند برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد نماز جمعه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۶ شهر این استان محل برپایی نماز جمعه است، ادامه داد: نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته در شهرستان‌های سربیشه، نهبندان، درمیان، زیرکوه، بشرویه و خوسف با وضعیت زرد کرونایی طبق روال معمول با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه می‌شود.
وی بیان کرد: اما نماز جمعه در شهرستان های قاینات، فردوس، سرایان و طبس با وضعیت نارنجی کرونایی در فضای باز با پذیرش حداکثر ۱۰۰ نفر به ازای چهار متر مربع برای هر نفر در زمان ۴۰ دقیقه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
امینی استفاده نمازگزاران از ماسک و همچنین مواد ضدعفونی کننده برای حفظ بهداشت محیط و سلامت افراد در مکان اقامه نماز را ضروری دانست و افزود: همچنین استفاده نمازگزاران از مهر، سجاده، تسبیح، جانماز شخصی و چادر برای زنان از جمله پروتکل های تعیین شده برای برگزاری نماز جمعه است.
رئیس ستاد نماز جمعه استان خراسان جنوبی به بیماران قلبی و ریوی و افراد دارای نشانه‌ و علائم احتمالی ابتلا به کرونا توصیه کرد که از حضور در نماز جمعه اجتناب کنند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) در 36 بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها