۵ هزار و ۵۸۰ مجوز ایمنی توسط شرکت گاز خراسان جنوبی صادر شد

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته بیش از ۵ هزار و ۵۸۰ مجوز ایمنی برای انجام کارهای گرم توسط واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شرکت گاز خراسان جنوبی صادر شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت گاز خراسان جنوبی به موازات فعالیت های گسترده گازرسانی نسبت به رعایت دقیق اصول بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) اقدامات مناسبی انجام داده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به افزایش ۲۴ درصدی پرمیت های صادره نسبت به سال ۱۳۹۸ افزود: طی سال گذشته تعداد ۵ هزار و ۵۸۲ واحد پرمیت در استان صادر شده است .

وی گفت: کارشناسان واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست با صدور مجوز برای انجام کارها در صدد حذف و کاهش خطرات ناشی از فعالیت های عملیاتی و افزایش حداکثری ضریب ایمنی می باشند.

هاشمی با اشاره بر نظارت مستمر بر اجرای ایمن عملیات گازرسانی به روستاهای استان توسط واحد HSE شرکت  تصریح کرد:  خوشبختانه استان خراسان جنوبی یکی از ایمن ترین استان های کشور در بحث مشترکین گاز طبیعی است و امیدواریم با استمرار فعالیت های ایمنی و آموزشی به خصوص در مناطق روستایی شاهد بروز کمترین حوادث باشیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان یاداور شد: واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی در ترویج ایمنی و اصلاح الگوی مصرف اقدامات شایسته ای انجام داده است که برگزاری دوره های آموزشی، بازدید مستمر از پروژه ها، برگزاری جلسات بحث و ایمنی در محیط کار ( Tool box meeting) و همکاری در اجرای طرح سفیر ایمنی از جمله اقدامات انجام شده توسط این واحد است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اختصاص بالاترین تعهد گازرسانی روستایی در کشور به استان خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها