نمایشگاه دستاوردهای داخلی سازی قطعات در شرکت کویرتایر گشایش یافت

در مراسمی باحضور استاندار خراسان جنوبی،مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید، نمایشگاه دستاوردهای داخلی سازی قطعات در کویرتایر گشایش یافت.

به گزارش “پیام خاوران“، مدیرعامل شرکت کویرتایر آخرین دستاوردهای و اقدامات انجام شده برای داخلی سازی قطعات و ماشین آلات را برای حمیدملانوری استاندار خراسان جنوبی وحسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید تشریح کرد.

سیدمحمدحسین زینلی گفت: دراین نمایشگاه بیش از ۲۰۰ قطعه در ۳بخش قطعات یدکی، قطعات لاستیکی و مواد اولیه به نمایش گذاشته شده است.

مدیرعامل شرکت کویرتایربیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای داخلی‌سازی با هدف توسعه زنجیره تأمین و تسهیل در خرید قطعات و مواد اولیه و کاهش هزینه ها در این شرکت برگزار شده است.

وی اظهارکرد:۲۱ میلیارد تومان صرفه جویی درسال ۹۹ در بخش قطعات یدکی،۲حدود۳۲ میلیارد تومان در بخش مواد اولیه و یک میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان صرفه جویی در بخش قطعات لاستیکی از جمله دستاوردهای این نمایشگاه بوده است.

زینلی گفت: تا قبل از این برخی قطعات خریدخارجی بوده که با داخلی سازی در داخل کشور و برخی قطعات نیز درمجموعه کویرتایر تولید وتامین شده است.

وی ساخت ۱۳ دستگاه پرس پخت تایر،ماشین آلات تایرسازی تک مرحله ای و اپکس ۲سره و ۳سره و ۲دستگاه استیل لاستیک،تبدیل۱۴دستگاه تایرسازی باری و وانتی به رادیال و اصلاح یک دستگاه ماشین تایرسازی سواری را از جمله اقدامات انجام شده درتولید ماشین آلات ذکرکردوگفت: اجرای این طرح ها ۵۳ میلیاردتومان صرفه جویی ریالی به همراه داشته است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر کمک به شرکت‌های دانش بنیان و داخلی برای توسعه زیر ساخت‌های داخلی سازی قطعات را از دیگر دستاوردهای حاصل شده بیان کرد

دراین نمایشگاه معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری خراسان جنوبی، رئیس سازمان صمت استان و جمعی از مدیران کل ستادی و استانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید   هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها