هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری با اعلام برگزیدگان در خراسان جنوبی به کار خود پایان داد.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت الاسلام پرویز بخشی پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری دهم مرداد با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه جشنواره در هشت رشته تخصصی ادبی، آثار پژوهشی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، عکاسی، فضای مجازی، خبر و رسانه و چندرسانه‌ای برگزار شد، افزود: برای اولین بار امسال دبیرخانه بخش خبر و رسانه این جشنواره در خراسان جنوبی مستقر شده بود و مورد استقبال خوب خبرنگاران قرار گرفت.

حجت الاسلام بخشی پور در ادامه بیان کرد: پنج هزار اثر به این جشنواره ارسال شده که ۳۳۰ اثر مربوط به بخش خبر و رسانه بود و در مراسم اختتامیه این جشنواره از ۲۰۰ اثر که ۱۹ اثر مربوط به بخش رسانه بود تقدیر به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه ۶ نفر از هنرمندان و خبرنگاران خراسان جنوبی در هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری رتبه برتر را کسب کردند، افزود: خانم «مینا حبیبی مقدم» در بخش گزارش رادیویی و تلویزیونی توانستند رتبه سوم این جشنواره را با گزارشی با عنوان «این یک حکم شرعی است» کسب کنند.

بخشی پور بیان کرد: خانم ها «سمیه محمدی» و «اعظم انصاری» در بخش تولیدات مکتوب خبری و «فرشته بهمن زاده» در بخش پادکست و «سپیده قلندری اسفدن» در بخش گزارش تصویری عکس شایسته تقدیر شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی به بخش گزارش تصویری عکس این جشنواره اشاره کرد و گفت: «امیر مددی پور» با ارائه آثار خود در زمینه برداشت گل محمدی از موقوفه شوکت‌آباد بیرجند و توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی از محل نیات وقف توانست رتبه سوم این بخش را کسب کند.

بیشتر بخوانید   منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی صاحب مرکز آموزش عالی می شود

وی با بیان اینکه تجربه برگزاری هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری برای اولین بار در خراسان جنوبی بسیار خوب بود عنوان کرد: خراسان جنوبی نشان داد که می تواند در زمینه برگزاری جشنواره های مختلف بسیار موفق عمل کند و این جشنواره نشان گر تلاش بی وقفه هنرمندان و خبرنگاران خراسان جنوبی برای زنده نگه داشتن فرهنگ حسنه وقف بود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها