لزوم پاسخ تشکیلاتی به دشمن/ صالحین به سلاح اندیشه مجهز شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت تبیین درست حقایق عالم و برنامه های استکبار جهانی گفت: پاسخ دشمن باید تشکیلاتی و در مقابل براساس حق و عدل و واقعیت ها باشد و به آن شتاب داد.

به گزارش “پیام خاوران“،آیت الله سیدعلیرضا عبادی در نشست بصیرتی با مدیران تعلیم و تربیت حوزه های مقاومت بسیج استان اظهار کرد: تحقق هر امری متکی به وجود مقتضی و عدم مانع است که امروز مقتضی وجود دارد اما باید موانع را متناسب با هر زمانی از سر راه برداشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم ایران در این بیش از ۴۰ سال نشان دادند که اقتضا قوی است اما موانع هم زیاد بوده، گفت: در این حرکت اخیر انقلابی مردم (شرکت در انتخابات) موانع برداشته شد شما با دولتی آرمان خواه براساس ایمان و عدالت رو برو خواهید بود.

وی با اشاره به عملکرد تشکیلاتی دشمنان، ادامه داد: باید در مقابل ما نیز کار تشکیلاتی انجام دهیم چرا که نمی شود بر روی فرض و تصور کار کرد.

عبادی با بیان اینکه دزدان بین المللی برای ما شورای امنیت و سازمان ملل تشکیل دادند و متصدی امور شدند، تصریح کرد: استعمارگران برای تصاحب منابع اقتصادی و کاهش جمعیت کشورهای اسلامی طرح های کارشناسی اجرا کردند.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه استعمارگران به هیچ قانونی پایبند نیستند و تعهد دینی و اخلاقی ندارند، گفت: اینها طرح و برنامه دارند تا ملت های دیگر را نابود کنند تا بر دنیا مسلط شوند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی مانع سختی برای برنامه ها و خواب و خیال استعمارگران برای تسلط بر جهان شد و نتیجه آن مقاومت است که باید طرح و برنامه داشته باشد و به فعالیت های خود شتاب دهد.

عبادی با اشاره به ضرورت تبیین درست حقایق عالم و برنامه های استکبار جهانی، افزود: معرفی شناسنامه جنایات و ماهیت واقعی استکبار جهانی نیز برای شناخت و در صحنه بودن مردم بسیار نقش دارد.

بیشتر بخوانید   مشکل ۳۰ واحد تولیدی در خراسان‌جنوبی رفع شد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به ادعای دموکراسی استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: اکنون نیز علاوه بر تولید و پرورش تروریست های داعشی هر جایی دنیا تروریستی باشد مورد حمایت قرار می دهند.

وی ادامه داد: دشمن با کار تشکیلاتی و بمباران شبهات، افراد را گمراه و سردرگم می کند تا مقاومت نداشته باشد لذا در دشمنی از هیچ جنایت و توطئه ای کم نمی گذارد.

عبادی با تأکید بر اینکه پاسخ دشمن باید تشکیلاتی و در مقابل براساس حق و عدل و واقعیت ها باشد و به آن شتاب داد، افزود: خود مردم ستمدیده کشورهای غربی نیز از منابع فرهنگی و سیاسی که بر آنها حاکم است بیزار هستند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: امروز شرایط به گونه ای است که همه مردم دنیا بلاستعداد هسته مقاومت هستند و این فرصتی است که باید از آن به نفع اسلام بهره برداری کنیم.

وی افزود: دشمنان در سلطه‌گری های نظامی خود بيش از ۷۰ سال است كه فلسطين را اشغال كرده اند و با كمال پررویی همواره مي گويند «سرزمين بدون جمعيت براي جمعيت بدون سرزمين» در حالی كه فلسطين جزء سرزمين های قديمی است كه تاريخ در هيچ زمانی آن را بدون جمعيت نديده است.

نماینده ولی فقیه با انتقاد از بزک کردن استکبار جهانی توسط برخی افراد داخلی، گفت: فساد استکبار عالم را فراگرفته و در مقابل باید صالحین به سلاح اندیشه مجهز شوند و برای نجات انسانها از این فساد باید کاری صورت بگیرد و اکنون شرایط بسیار مساعد است.

منبع: شبستان

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها