مجلس در بودجه ۱۴۰۰ بودجه خوبی برای سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه ۱۴۰۰ تلاش کردیم بودجه خوبی برای سازمان تامین اجتماعی در نظر بگیریم.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین خسروی در بازدید از تامین اجتماعی بیرجند با بیان اینکه شما با افراد زیادی از مردم سر و کار دارید و آن گونه که ممکن است برخی از آنها از طبقه متوسط و حتی پایین دست جامعه باشند اظهار داشت: بار انقلاب بر دوش همین قشر از جامعه است.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که تن آمریکا از پیشرفت جمهوری اسلامی به لرزه در می آید افزود: پشتوانه انقلاب همین مردم و طبقه پایین دست هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه بنده به عنوان یک خدمتگزار از اقدامات تامین اجتماعی شنیدیم جای رضایت و خرسندی است،خدمات زیادی انجام شده است اما گاهی نیاز است راستی آزمایی از طریق همکاران خود شما در مجموعه تامین اجتماعی انجام شود.

خسروی با بیان اینکه راستی آزمایی دقت در کار از حوزه تخصصی شما باید انجام شود افزود: حوزه کاری شما خدمات زیاد است اما به این میزان  اکتفا نکنید و از سویی دیگر، در عمل هرچه به مردم برسید پشتوانه انقلاب بیشتر و قوی تر می‌شود.

وی  تکریم ارباب رجوع  و خدمت به مردم  را امری بسیار مهم  دانست و افزود: تامین اجتماعی قدمت زیادی دارد و از سویی دیگر مطالبات مردمی هم علاوه براینکه متنوع است و شما در سازمان تامین اجتماعی باید با توجه به نوع مشکلات مردم به اندازه وقتی که دارید آنچه به نفع مردم است را بیان کنید.

وی با تاکید بر اینکه باید اطلاع رسانی در قوانین شما به روز باشد ادامه داد: با توجه به درخواست‌ها و گزارشات مردمی نیاز است اصلاح بخشی از بخش نامه‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید   تمامی مشترکین خانگی و تجاری گاز استان خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند

خسروی افزود: امروز جنگ، جنگ اقتصادی است و باید سراغ مصادیق غیر نفتی برویم باید امروز دست کارفرما را ببوسیم و شرایطی فراهم شود تا ماندگاری کار آن بیشتر شود چرا که جای سوال است که چرا قراردادهای کارگری موقت است باید کارفرما را در اصلاح بخشنامه‌ها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه باید بین کسی که بیمه خود را سر موقع پرداخت می‌کند با کسی که به موقع پرداخت نمی‌کند، فرقی باشد گفت: مجلس هم در توان خود تلاش کرد در بودجه ۱۴۰۰ بودجه خوبی برای سازمان تامین اجتماعی در نظر بگیرد که ۸۹ هزار میلیارد تومان برای تامین اجتماعی گذاشته شد تا مشکلات کمتر شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر تعاون در چند هفته اخیر از نمایندگان مجلس کارت زرد دریافت کرد و دولت در حال تغییر است و باید موضوعاتی که به نفع تامین اجتماعی است را به ما منتقل کنید.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها