رزمایش جهادی شهید عباسپور در خراسان جنوبی برگزار می شود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری رزمایش جهادی امر به معروف در مصرف بهینه برق وجلوگیری از مصرف بی رویه  به مدت ۱۵ روز در این استان خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران ” سردار سرتپپ پاسدارعلی قاسمی صبح امروز در جمع اعضای شورای اندیشه ورز بسیج ومدیران رسانه های استان با قدردانی از مجاهدت، آگاهی بخشی وبصیرت دهی رسانه ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: استقرار دولت انقلابی وجهادی روحیه امید آفرینی وکار جهادی وانقلابی را گسترش خواهد داد.

وی با بیان اینکه رزمایش جهادی مدیریت مصرف برق دردستور کار قرار گرفته است افزود:بسیجیان در قالب این رزمایش و با تشکیل گروه های همیار با تذکر لسانی واطلاع رسانی در راستای کاهش ومدیریت مصرف برق در استان تلاش خواهند کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی آگاه‌سازی و اطلاع رسانی خوب وتشویق مردم به استفاده صحیح وبهینه از برق در ساعات اوج مصرف را از الویت های این رزمایش بر شمرد.

سردار قاسمی نقش رسانه ها را در این رزمایش مورد تاکید قرار داد وگفت:رسانه ها با ایجاد بسترهای گفتمانی و ایجاد روحیه امید آفرینی، تشویق مردم به مصرف بهینه در تحقق این رزمایش مشارکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها برای تحقق این مهم آتش به اختیار هستند تصریح کرد: اگر ادارات، بانکها وسازمانهای مختلف ۱۰درصد برق مصرفی خود را کاهش دهند از این بحران به خوبی عبور خواهیم کرد.

در این نشست مدیران مسئول ونمایندگان رسانه ها و اعضای هیات اندیشه ورز بسیج دیدگاهها ، راهکارهای اجرایی وعملیاتی خود را برای اجرای این رزمایش ارائه کردند.

رزمایش جهادی شهید عباسپور با هدف کاهش ومدیریت مصرف برق به مدت ۱۵ روز در خراسان جنوبی اجرا می شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   1500نفر از خراسان جنوبی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می شوند

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها