۹۴هزارنفردرخراسان جنوبی واکسن‌کرونادریافت کردند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند گفت:۹۴ هزار و۷۵۴ نفر در  این استان واکسن نوبن اول ودوم خود را دریافت کرده اند.

به گزارش “ پیام خاوران ” کامبیز مهدی زاده اظهار داشت: در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا، افرادی که واکسن نوبت اول کرونا را دریافت کردند به ۶۸هزار و ۶۹۴نفر رسید و تا کنون ۲۶هزار و ۶۰نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

وی بیان کرد:  روز گذشته ۱۰۸آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعا ۳۸بیمار جدید شامل ۲۲بستری و ۱۶مورد سرپایی، شناسایی شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند افزود: از این تعداد ۱۵مورد از بیرجند، درمیان و زیرکوه هرکدام دو مورد، سربیشه یک مورد، طبس ۵مورد، فردوس ۳مورد، قاین ۶مورد و از نهبندان ۴مورد شناسایی شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۳۰۳بیمار با علائم تنفسی در بیمارستانهای خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۴۵نفر دارای تست کرونای مثبت هستند که از این تعداد ۱۶نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۳نفر وخیم است.

مهدی زاده افزود:در شبانه روز گذشته ۶۳بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۶۶بیمار شامل ۳۲بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند گفت: تا کنون ۲۲هزار و ۳۲۸بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

وی اظهارکرد: تا روز گذشته ۶۵هزار ۶۹۴تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که ۲۳هزار و ۳۲۶بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

مهدی زاده افزود: در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و تعداد فوتی‌های کرونا همان ۹۴۳نفر است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت: فلج اطفال و مالاریا از خارج کشور وارد می شود‌
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها