حضور گسترده مقامات خارجی در تحلیف بی‌نتیجه‌بودن توطئه‌های دشمنان را نشان داد

نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مقامات خارجی در تحلیف بی‌نتیجه‌بودن توطئه‌های دشمنان را نشان داد.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور گسترده مقامات بلندپایه کشورهای مختلف در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران نشان دهنده بی‌نتیجه بودن توطئه‌های دشمنان برای منزوی ساختن جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: حضور مقامات بلندپایه کشورهای مختلف در مراسم تحلیف و همچنین ملاقات آنها با مقامات کشورمان پیش از این مراسم نشان داد که ایران برخلاف تصور آمریکا و رژیم صهیونیستی در کانون توجه مقامات کشورهای مختلف است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: مقامات بلندپایه چه از نخست‌وزیر و رئیس جمهور گرفته تا فرستادگان ویژه در  مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان حضور یافتند و این نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم همه توطئه‌ها، فضاسازی‌ها و تخریب‌ها در کانون توجهات قرار دارد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را در حوزه سیاسی، اقتصادی، فضاسازی رسانه‌ای و … به کار گرفتند تا جمهوری اسلامی ایران را منزوی سازند اما حضور مقامات ارشد کشورهای مختلف در مراسم تحلیف در واقع خنثی‌کننده این توطئه‌های آنها بود.

وی گفت: ان‌شاءالله در دوره ریاست جمهوری آقای رئیسی شاهد بالندگی کشور در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی، سیاست خارجی و … خواهیم بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تشدید بازرسی‌های استاندارد از بازار لوازم خانگی برقی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها