۲۶۰ روستای نهبندان گازرسانی می شود

فرماندار نهبندان از گازرسانی به ۲۶۰ روستای نهبندان خبر داد و گفت: تقریبا همه روستاهای نهبندان تا پایان امسال از نعمت گاز بهره مند می شوند.

به گزارش “پیام خاوران“، مجید بیکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طرح ملی اقدام مسکن، شهرستان نهبندان برای ۳۶۴ نفر واجد شرایط زمین تامین کرده است، گفت: سامانه از روز گذشته راه اندازی و آزادسازی تسهیلات انجام شده است.

وی افزود: برای تامین زیرساخت آب در طرح اقدام ملی مسکن هنوز اقدامی در سطح استان صورت نگرفته و باید با انشعاب موقت آب برای ساخت و ساز تامین شود، اما پیگیری های لازم برای راه اندازی شبکه آب در نهبندان انجام و به سرانجام می رسد.

فرماندار نهبندان بیان کرد: هفت کلیومتر باند دوم مسیر نهبندان-شوسف افتتاح می شود و چهار کیلومتر دیگر در دست اقدام است.

فرماندار نهبندان از تزریق ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزا توسط صندوق کارآفرینی امید به نهبندان خبر داد و گفت: این تسهیلات به واحدهای غیرفعال کمک شایانی خواهد کرد.

بیکی بیان کرد: در ستاد توسعه خاوران دو شهرستان استان نهبندان و سربیشه تفاهم نامه همکاری امضاء کرده اند، اطلس سرمایه گذاری شهرستان آماده شده است و سرمایه گذاران در خصوص ظرفیت های موجود راهنمایی می شوند.

وی از توسعه شهرک کارگاهی نهبندان خبر داد و گفت: فاز دوم این شهرک برای واگذاری زمین به اصناف بزودی آماده می شود تا برخی مشکلات اصناف رفع شود.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه ۲۶۰ نقطه روستایی نهبندان گازرسانی می شوند، گفت: نقاطی با ۲۰ خانوار و یا ۱۰ خانوار باقی می مانند که صرفه اقتصادی ندارد.

وی گفت: در طرح نهضت گلخانه ها سهم شهرستان نهنبدان ایجاد ۶۰ هکتار بود، که ۳۰ هکتار در حال آماده سازی است و تاکنون ۱۴ میلیارد تومان برای ایجاد گلخانه ها هزینه شده است.

بیشتر بخوانید   سطح تفکر بسیجی در مجموعه کویرتایر در طراز جمهوری اسلامی است

منبع: شبستان

پایان پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها