جشنواره شهید رجایی، همزمان با روز کارمند در استان برگزار می شود

در شورای راهبری توسعه مدیریت استان خراسان جنوبی مصوب شد که جشنواره شهید رجایی، همزمان با روز کارمند برگزار شود.

به گزارش “پیام خاوران“، شورای راهبری توسعه مدیریت استان، صبح امروز به ریاست استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی فرآیند ارزیابی عملکرد و نیز تعداد و نحوه حضور دستگاه ها و شاخص ها و محورهای مدنظر در این زمینه، درخصوص برنامه های در دست اقدام اصلاح نظام اداری مطالبی عنوان شد.

در ادامه با تأکید رئیس شورای راهبری توسعه مدیریت استان بر اهمیت برگزاری جشنواره شهید رجایی و تشریح روند انتخاب دستگاه ها، مقرر شد جشنواره شهید رجایی استان روز چهارم شهریورماه، همزمان با روز کارمند در محل فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شود.

انتخاب ۶ دستگاه شامل ۳ دستگاه که بالاترین امتیاز را بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی کسب نموده اند، انتخاب ۲ دستگاه که بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد ، بالاترین امتیاز را در شاخص های عمومی ارزیابی سال ۹۹ کسب نموده اند و انتخاب یک دستگاه برتر در هر یک از گروه ها که بالاترین امتیاز را بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد در مجموع دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی کسب نموده، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

طبق تصمیم اعضای حاضر در جلسه، تیم های کاری مؤثر-حداکثر ۳ نفر- در دستگاه های برتر و همچنین فعال در ارتقاء و توسعه دولت الکترونیک در دستگاه های اجرایی نیز در این جشنواره تجلیل خواهند شد.

به جهت رعایت ضوابط و دستورالعمل های ستاد کرونا، دستگاه های برتر به شکل حضوری و دیگر دستگاه های اجرایی به صورت مجازی در جشنواره شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید   15 کارگاه صنایع‌دستی در خراسان جنوبی افتتاح شد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها