بازدید استاندار از کاشی فرزاد/ خراسان جنوبی موقعیت ممتازی برای سرمایه‌گذاری بر پایه معدن دارد+ عکس

استاندارخراسان جنوبی گفت: این استان موقعیت بسیار ویژه و ممتازی در حوزه سرمایه‌گذاری اقتصادی بر پایه معدن، تولید در زمینه های مختلف، ایجاد واحدهای صنعتی، مراودات مرزی و تجارت دارد.

به گزارش پایگاه خبری  ” پیام خاوران “، حمید ملانوری شمسی در جریان بازدید از طرح های توسعه ای کارخانه کاشی و سرامیک فرزاد در شهرک صنعتی بیرجند اظهار داشت: این استان با توجه به موقعیتی که در کشور دارد و با وجود پیشران های اقتصادی متعدد، خواستگاه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری  است

وی با اشاره به افراد پیشتاز در زمینه ورود به استفاده و بهره برداری از منابع استان،تصریح کرد: این افراد هم موقعیت استان را به خوبی شناخته اند و هم با انگیزه ای که دارند تلاش می کنند تا از منابع و فرصت هایی که در منطقه وجود دارد، به نحو شایسته استفاده کنند.

استاندارخراسان جنوبی تاکید کرد: مابه عنوان نماینده دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در راستای توسعه استان و مسئولیتی که در حوزه اجرا داریم کمک کنند.

ملانوری با بیان اینکه باید در قالب تحقق شعار سال ” تولید؛ پشتیبانی ‌ها، مانع زدایی ها” و هم اجرای سیاست‌های کلی نظام و سیاست های اقتصاد مقاومتی، کمک شود تا موانعی موجود در مسیر این جریان سرمایه‌گذاری که منتج به ایجاد اشتغال پایدار و مناسب در استان شده رفع شود.

وی بیان کرد: رفع سریع موانع، رشد و رونق اقتصادی به همراه دارد و ضمن فعال کردن فضای کسب و کار و ایجاد امنیت پایدار در منطقه، توسعه و عمران و آبادانی را در استان افزایش می دهد.

استاندارخراسان جنوبی بر پشتیبانی و حمایت از واحدهای صنعتی اتستان تاکید کرد وگفت: باید نیازهای واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز مرتفع گردد و جریان سرمایه گذاری در استان سرعت گیرد.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی:شهید مقامش هیچ معادل و همتایی در دنیا ندارد

ملانوری با تأکید بر این که مصوبات ستاد تسهیل، الزام آور و برای دستگاه های اجرایی لازم الاجراست تصریح کرد:تکلیف ما در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، رفع مشکلات از مسیر تولید است

وی ادامه داد: مجموعه های تولیدی مثل کارخانه کاشی و سرامیک فرزاد که زمینه اشتغال بیش از هزار نفر را فراهم آورده اند، شرایطی را مهیا کرده اند که بیش از هزار خانوار از این محل ارتزاق می کنند.

استاندارخراسان جنوبی  تصریخ کرد:هر کدام از طرح های توسعه این کارخانه که راه اندازی شوند، اشتغال زیادی ایجاد می کنند و واحدهای تولیدی این چنینی که بر پایه منابع موجود در استان شکل می گیرند، جدای از اشتغالی که ایجاد می کنند، در توسعه خراسان جنوبی نیز نقش دارند.

ملانوری رونق بازار، توسعه فعالیت های تجاری و رشد اقتصادی استان و کشور از دیگر پیامدهای این واحدهای تولیدی برشمرد.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها