پرداخت به موقع قبوض موجب ارتقا و توسعه گازرسانی می شود

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: پرداخت قبوض گاز در مهلت مقرر توسط مشترکین گامی موثر در توسعه گازرسانی و تحقق اهداف خدمت رسانی این شرکت است.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جذب به موقع مطالبات موجب توسعه گازرسانی شده و همراهی مشترکین عزیز در بخش‌های مختلف با پرداخت به موقع وجوه گازبهاء، تاثیر قابل توجهی در روند توسعه گازرسانی و خدمات رسانی را به همراه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: پرداخت به موقع قبوض گاز توسط مشترکین عزیز موجب تخصیص نقدینگی مناسب به شرکت گاز و متعاقباً تسریع در روند توسعه گازرسانی و خدمات رسانی مطلوب تر در استان می شود.

وی ضمن اشاره به اهمیت موضوع وصول مطالبات افزود: برنامه‌ریزی منظم و استفاده مناسب از سیستم‌های نرم افزاری و برقراری ارتباط کلامی با مشترکین  توسط کارشناسان مجرب باعث شده تا ضمن کاهش مراجعات نیروهای عملیاتی، وضعیت وصول مطالبات تا حد نسبتاً مناسبی بهبود یابد. ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب، نیاز به همکاری مشترکین محترم داریم.

هاشمی باتشکر از مشترکین گاز، درخواست کرد تا مانند گذشته نهایت همکاری را با این شرکت داشته باشند و هر چه سریعتر بدهی های معوق خود را پرداخت کنند تا با یاری خداوند بتوانیم علاوه برتوسعه گازرسانی درسطح استان، خدمات خود را ارتقاء بخشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   12پروژه صنعت برق در شهرستان طبس به بهره برداری رسید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها