۱۵ دستگاه اجرایی برتر استان خراسان جنوبی تجلیل شدند

با حضور استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی، از ۱۵ دستگاه برتر استان در شورای راهبری توسعه مدیریت تقدیر شد.

به گزارش” پیام خاوران ” ؛ امروز و در سومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان که با محوریت معرفی و تقدیر از دستگاههای اجرایی برتر بر اساس ارزیابی عملکرد سال۹۹ برگزار شد، ۱۵ دستگاه برتر معرفی شدند.

بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در استان رتبه اول و همچنین بالاترین امتیاز در گروه زیر بنایی ‌وتوسعه زیر ساخت کسب کرده است.

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به جهت کسب رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی و همچنین بالاترین امتیاز در گروه عمومی و قضایی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی به جهت کسب رتبه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی تجلیل شدند.

اداره کل جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای نیز به جهت کسب بالاترین امتیاز در شاخص های عمومی به عنوان دستگاه های برتر معرفی شدند.

در این مراسم از اداره کل امور مالیاتی به جهت کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه تولیدی و خدماتی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به جهت کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل آموزش و پرورش به جهت کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، و دو مجموعه اداره کل راه و ‌شهرسازی و شرکت گاز به عنوان دستگاه برتر درخصوص محورهای برنامه های اصلاح نظام اداری و یا اقدامات برجسته تخصصی دستگاه تقدیر شد.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: ارتش از بدو انقلاب تاکنون کارنامه درخشان و ماندگاری در تاریخ دارد

در ادامه ۵ دستگاه اداره کل اطلاعات، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هم به عنوان دستگاه‌های برتر هفته دولت امسال معرفی و تجلیل شدند.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها