هنوز سیستم بانکی کشور به سمت بانکداری اسلامی نرفته است

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز سیستم بانکی کشور کامل به سمت بانکداری اسلامی نرفته است و برای تحقق این موضوع باید تلاش شود.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین خسروی اسفزار در دیدار با مدیرعامل یکی از بانک‌های استان با انتقاد از نحوه دادن تسهیلات بانک‌ها به واحدهای تولیدی گفت: بانک‌ها باید شرایط را برای واحدهای تولیدی راحت کنند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف اصلی بانک‌ها کمک به تولید و اشتغال بوده است، نه آنچه که امروز وجود دارد گفت: اینکه می‌بینیم برخی بانک‌ها به سمت کمک به تولید و ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم رفته جای خوشحالی و قدردانی دارد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی نامناسب کشور و مشکلات فراوان مردم در این شرایط به ویژه در دو سال اخیر که کرونا هم مزید بر علت شده است گفت: مردم در این شرایط نیازمند تسهیلات کم بهره و بلند مدت هستند که بتوانند بخشی از مشکلات خود را با آن برطرف کنند.

خسروی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت سیزدهم و تاکید ایشان مبنی بر برگردان اعتماد عمومی که در چند سال اخیر از دست رفته است افزود: گاهی اوقات لازم نیست که حتما مردم به ادارات و بانک‌ها برای برطرف کردن مشکلات خود مراجعه کنند، بلکه می‌شود بانک‌ها به برخی واحدهای خرد و نیمه فعال استان سری بزنند و با دادن تسهیلات کم بهره بخشی از مشکلات آنها را برطرف کنند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مادران غیرشاغل روستایی در خراسان جنوبی رایگان بیمه می‌شوند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها