پرداخت بیش از ۸۰ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی به بخش تعاون

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی گفت: بیش از ۸۰ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون استان به بخش تعاون پرداخت شد.

به گزارش “پیام خاوران“، حسینی رئیس اتاق تعاون استان خراسان جنوبی با حضور در دفتر مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان هفته بانکداری اسلامی و هفته تعاون را گرامی شمرد و گفت: بدون تردید شکوفایی و پیشرفت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بدون تعاون و همکاری امکان پذیر نیست.

‌ملائی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: بخش تعاون در این استان دریافت کننده ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی بوده است.

وی آیه شریفه “تعاونوا علی آلبر و التقوی” را الگوی اعمال و رفتار هر انسانی برای نیل به اهداف و مقاصد عالی ملزم خواند و افزود: در تمامی دوازده سال فعالیت بانکی، رسالت بانک توسعه تعاون حمایت از بخش تعاون و کمک به تولید با اولویت ایجاد اشتغال و یا حفظ اشتغال موجود بوده است.

‌مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی افزود: این بانک در بخش‌های مختلف اقتصادی یکی از بانک‌های عامل در طرح‌های مهم اقتصادی دولت است.

ملائی با بیان اینکه در جهان امروز می‌باید برای کسب توفیق و سرافرازی در کلیه مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی همکاری باشد خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون در استان خراسان جنوبی طی یکسال گذشته از ۷ هزار پرونده اعتباری بیش از ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی خود را به بخش تعاون اختصاص داده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شمار قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به ۱۵۱ نفر رسید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها