اصلاح و بهینه سازی رایگان ۸۷ موتورخانه مشترکین گاز در خراسان جنوبی انجام شد

سرپرست واحد بهینه سازی مصرف انرژی شرکت گاز خراسان جنوبی از بهره مندی ۸۷ مشترک در طرح ملی اصلاح رایگان موتورخانه ها در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، رضا نیک طلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی اصلاح رایگان موتورخانه ها از مهر ماه سال ۱۳۹۹ در خراسان جنوبی اجرا شده و تاکنون ۸۷ مشترک در خراسان جنوبی از این طرح بهره مند شده اند.

وی افزود: این طرح شامل سه اقدام سرویس و تنظیم مشعل، عایق کاری تاسیسات و نصب دستگاه ضد رسوب مغناطیسی است که به صورت رایگان در واحدهای مسکونی، تجاری و اداری اجرا می شود.

سرپرست واحد بهینه سازی مصرف انرژی شرکت گاز خراسان جنوبی هدف از اجرای این طرح را کاهش هدر رفت انرژی و اصلاح مصرف گاز در موتورخانه ها برشمرد و تصریح کرد: علاوه بر کاهش چشمگیر گاز بها و صرفه جویی در مصرف گاز ، این طرح منجر به افزایش پایداری و استمرار جریان گاز در بخش های صنعتی و به تبع آن حفظ هرچه بیشتر محیط زیست می شود.

وی با اشاره به رایگان بودن این طرح برای مشترکین مشمول اضافه کرد: انتظار می رود ادارات دولتی که دارای موتورخانه فرسوده هستند، با مراجعه به آدرس اینترنتی https://goc.nigc.ir در این سامانه ثبت نام نمایند.

نیک طلب یادآور شد: مسئولیت انجام تمام مراحل بعد از موافقت نامه و مسئولیت انجام صحیح پروژه به عهده شرکتهای مجری طرح است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   چگونه اعتبار سیمکارت اپراتورهای مختلف را انتقال دهیم؟ + اینفوگرافیک

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها