برگزاری جشن میلاد پیامبر اسلام در 22 بقعه متبرکه خراسان جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) در 22 بقعه متبرکه در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت الاسلام پرویز بخشی پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته وحدت نماد برادری و برابری مسلمانان و تجدید پیمان با اسلام و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی محسوب می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از مناسبت ها و روزهای مهم برای ما مسلمانان ولادت پیامبر گرامی اسلام است که در طول هفته وحدت و همچنین روز و شب ولادت پیامبر (ص)، مراسم جشن و برنامه های متعددی در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 22 بقعه متبرکه خراسان جنوبی میزبان مراسم جشن 17 ربیع الاول هستند، گفت: این مراسم با برگزاری برنامه های مختلف از جمله تلاوت قرآن کریم، سخنرانی و مدیحه سرایی در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

بخشی پور ادامه داد: در شهرستان های بشرویه 2 امامزاده، بیرجند پنج بقعه متبرکه، نهبندان 2 بقعه متبرکه، قاین 2 بقعه متبرکه، زیرکوه 2 امامزاده، سرایان 2 امامزاده، طبس سه بقعه متبرکه، فردوس یک بقعه متبرکه، سربیشه یک بقعه متبرکه و خضری یک امامزاده میزبان مراسم جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفرصادق (ع) خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در خصوص تعداد مبلیغن حاضر در جشن 17 ربیع الاول گفت: در این راستا 18 مبلغ بومی جهت اجرای مراسم جشن ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفرصادق (ع) در بقاع متبرکه استان حضور دارند.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها در بقاع متبرکه آشنایی هر چه بیشتر مردم با سیره و فضایل حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق‌(ع) است.

بیشتر بخوانید   زودتر از سال گذشته به اوج مصرف برق رسیده‌ایم

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها