انتقال آب خلیج فارس به خراسان جنوبی برای استفاده صنعت و شرب است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: انتقال آب خلیج فارس به استان خراسان جنوبی هم برای صنعت و هم شرب قابل استفاده است.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در نشست هم‌اندیشی توسعه مناطق شهری و روستایی شهرستان سرایان با تاکید بر اولویت‌بندی مسائل و مشکلات شهرستان، از این نشست به‌ عنوان قرارگاهی برای رصد و پیگیری برطرف کردن موضوعات اولویت‌دار شهرستان یاد کرد.

وی در ادامه به تعامل و همراهی دولت و مجلس  اشاره کرد و از این  موقعیت به منزله فرصتی نیکو برای جهش، در خدمت‌رسانی بیشتر مسئولان به مردم و توسعه شهرستان توصیف کرد.

نصیرایی در ادامه بر پیگیری جدی  موضوعات  تاکید کرد و در مورد بحث انتقال آب به استان گفت: اساس انتقال آب،  تامین آب مورد نیاز صنعت و معدن است اما همواره تأمین آب شرب اولویت نخست است که با توجه به کیفیت بالای آب انتقالی از خلیج فارس امکان تامین آب شرب مصرفی از این منبع نیز وجود دارد.

وی با تشریح  شرایط کشور گفت: در یک جنگ تمام عیار امنیتی، اقتصادی و سیاسی هستیم و باید با همدلی و همراهی با دشمنان خارجی و نفوذ مقابله کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از موافقت رئیس سازمان اوقاف برای مشارکت در تامین زمین اجرای طرح ملی جهش تولید مسکن در آیسک خبر داد و بیان کرد: در دیدارهای جداگانه‌ای با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، وزیر  راه و شهرسازی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیکزاد و مصری نواب رئیس مجلس شورای اسلامی برای حل برخی از مشکلات و مسائل شهرستان سراسان دستورات لازم اخذ شد.

نصیرایی تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل باند دوم محور سه‌راهی روم به سرایان، موافقت با تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار جهت مطالعه جاده دیهوک – سه قلعه، موافقت با برطرف کردن مشکل اراضی اوقاف شهر آیسک، کمک به امور فرهنگی و مساجد شهرهای سرایان، سه قلعه و آیسک و تامین تجهیزات کلینیک تخصصی بیمارستان امام علی (ع) سرایان را از نتایج این دیدارها اعلام کرد.

بیشتر بخوانید   ریفورمر واحد احیاء مستقیم فولاد قائنات روشن شد

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها