۱۲ دستگاه پزشکی در بیمارستان رازی بیرجند بهره برداری شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۱۲ دستگاه تجهیزات پزشکی پیشرفته به ارزش ۲۰۳ میلیارد ریال در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی بیرجند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد دهقانی در مراسم بهره‌برداری از این تجهیزات پزشکی گفت: در بیش از یک سال و نیم اخیر که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده و جهان، کشور و همه ابعاد حوزه علوم پزشکی را متاثر از خود ساخته، تلاش شده تا سایر امور دانشگاه به‌ویژه در حوزه درمان تحت‌ الشعاع قرار نگیرد و روند توسعه و پیشرفت متوقف نشود هرچند که بالاخره متاثر بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در این مدت پروژه‌های متعددی با تلاش همکارانمان در واحدهای تابعه دانشگاه تکمیل شده و قسمت عمده آن به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: بخش زیادی از پروژه‌های ساختمانی در حوزه بهداشت، فوریت‌های پزشکی و بیمارستانی از جمله بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه تکمیل شده و آماده تحویل از طرف پیمانکار است و درخواست تجهیزات آن هم صورت گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اورژانس و آی سی یو بیمارستان شهید آتشدست نهبندان تکمیل شده است و منتظر تجهیزات آن هستیم همچنین در ۲ هفته گذشته تعدادی از پروژه‌ها در شهرستان فردوس افتتاح شد و در قاین هم پروژه‌های متعددی را داریم که آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: حدود ۳۵ پروژه تجهیزاتی و ساختمانی با ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان‌های استان آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۴۷ درصدجمعیت خراسان جنوبی تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها