استاندار خراسان جنوبی خواستار برقراری مجدد پروازهای تهران- بیرجند – مشهد شد

استاندار خراسان جنوبی برقراری مجدد پروازهای تهران- بیرجند – مشهد و بالعکس را پیگیر شد.

به گزارش “پیام خاوران“، حمید ملانوری در پی لغو پروازهای تهران- بیرجند – مشهد و بالعکس از فرودگاه بیرجند، رفع این مشکل را در گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما پیگیری کرد.

وی با تشریح شرایط استان تصریح کردد: استان خراسان جنوبی استانی با ظرفیت‌های بکر و به نام در زمینه‌های گردشگری، معدن، مرز و کشاورزی است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای بهره‌برداری هر چه بیشتر و بهتر از این ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به سیاست‌های ستاد توسعه خاوران اشاره کرد که با هدف جلب و جذب سرمایه‌گذاران در همین راستا راه‌اندازی شده است.

ملانوری ادامه داد: با فعال شدن این ستاد، سرمایه‌گذاران زیادی از اقصی نقاط کشور برای حضور و فعالیت در حوزه‌های مختلف ترغیب شده‌اند و مدیریت استان در پاسداشت این سرمایه‌گذاری، خود را مکلف کرده برای حضور سرمایه‌گذاران و کیفیت بخشی به روند کارهایی که آغاز کرده‌اند، شرایط را تسهیل کند.

وی اظهار داشت: افزایش تعداد پروازها و ارائه خدمات بهتر و بیشتردر حوزه حمل و نقل، شرایط را برای همه، به ویژه سرمایه گذاران تسهیل می کند.

ملانوری افزایش تعداد پروازها را بسترساز توسعه خراسان جنوبی عنوان کرد و گفت: ما مکلفیم به منظور برون رفت استان از محرومیت و رسیدن این منطقه پرظرفیت به توسعه پایدار، تلاش کنیم.

وی آمادگی استان در راستای تأمین زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای پذیرش پروازهای بیشتر و برقراری پروازهای لغو شده را اعلام کرد.

شایان ذکر است: این گفت‌وگو، قول مساعد “برخور” مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما در زمینه برقراری مجدد پروازهای تهران – بیرجند – مشهد و بالعکس در آینده نزدیک را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: حفظ سلامت مردم در اولویت است

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها