هفتمین اقدام فراگیر تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر در خراسان جنوبی برگزار شد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از برگزاری هفتمین اقدام فراگیر تعدیل و بهینه سازی روشنایی معابر درون شهری و برون شهری همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس  در این استان خبر داد

به گزارش ” پیام خاوران ” به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی؛ هادی منصوریان ظهر امروز در حاشیه این مانور که با هدف گذر از پیک زمستان اجرا شداظهار داشت: کاهش مصرف روشنایی معابر، جاده های بین شهری و پارک ها از برنامه های صورت گرفته در این مانور می باشد.

وی افزود: در راستای مانور عملیاتی امروز تعداد ۲۶۰۰ چراغ درون شهری و ۳۵۰ دستگاه چراغ بین شهری با همکاری اداره حمل  و نقل جاده ای تعدیل شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گذر از پیک بار زمستان ۱۴۰۰ بدون خاموشی، تعدیل روشنایی معابر در شبکه های توزیع و جلب همکاری ادارات حمل و نقل جاده ای در تعدیل روشنایی بین شهری را از جمله اهداف این مانورعنوان کرد.

منصوریان یکی از برنامه های آینده این شرکت را در زمینه اصلاح روشنایی معابر، تبدیل چراغ های گازی موجود در شبکه با چراغ های پربازده عنوان کرد و افزود: این چراغ ها در آینده نزدیک در شبکه های توزیع نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی توزیع برق مطمین ومستمر و افزایش رضایت مندی مشترکان را از جمله اهداف کلان صنعت برق دانست و از مردم استان خواست با صرفه جویی در مصرف انرژی خدمتگذاران خود در شرکت برق را در این مهم یاری کنند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تعویض لامپ های قدیمی با لامپ های LED، بازبینی نوار لاستیکی در یخچال، استفاده از نور طبیعی در روز، تنظیم اسپیلت گرماساز روی ۲۵ درجه و استفاده ازلباس گرم مناسب زمستانی در منزل را از جمله ساده ترین و موثرترین راهکارهای کاهش مصرف برق در زمستان برشمرد.

بیشتر بخوانید   مسئولان توجه بیشتری به صنعت بیمه داشته باشند

منصوریان باقدردانی از نیروهای عملیاتی شرکت که در سطح شهر در حال انجام این مانور بودند؛ ابراز امیدواری کرد با همراهی مردم و اقدامات خوب انجام شده زمستان امسال را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

ا

نتهای پیام//  

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها