مدیریت جهادی، انقلابی و در میدان بودن راهگشای مسائل کشور است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر دولت قبل نگاه به دیگران بود اما مدیریت جهادی، انقلابی و در میدان بودن راهگشای مسائل امروز کشور است.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران بخش ارسک با آرزوی سلامتی برای همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی، از همه افرادی که در رفع کمبودها و مشکلات مردم تلاش می‌کنند تشکر کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر مشکلات ناشی از  جذب منابع است تاکید کرد: باید ساختارها و شاخص‌های توزیع منابع باز تعریف شود تا که منابع و امکانات عادلانه تقسیم شود.

وی گفت: این موضوع در دستور کار مجلس و دولت است و امیدواریم در لایحه بودجه‌ای که توسط دولت به مجلس ارائه خواهد شد، توجهات به مناطق محروم بیشتر شده تا مشکلات کمتر شود.

نصیرایی افزود: شرایط کشور و زندگی مردم، تحت تاثیر مباحث داخلی، تورم، کرونا و بقیه مسائل سخت شده است و باید با همدلی این شرایط را پشت سربگذاریم و مردم با تکیه بر ارزش‌های دینی و فرهنگی مشکلات را سپری خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به گسترش تفکر بسیجی در دفاع مقدس و کنار زدن بنی‌صدر گفت: با کنار زدن بنی‌صدر پیشرفت‌های چشمگیری در جبهه‌ها شکل گرفت، امروز هم شرایط به همین شکل است. تفکر دولت قبل نگاه به دیگران بود اما مدیریت جهادی، انقلابی و در میدان بودن راهگشای مسائل امروز کشور است.

نصیرایی با اشاره به ظرفیت نخبگان گفت: تاکنون از توان و ظرفیت بچه‌های حزب اللهی خوش فکر و متعهد استفاده نشده است، ولی در حال حاضر شرایط مهیا است و باید از این ظرفیت برای حل مشکلات که محصول چندین سال مدیریت اشتباه است استفاده کرد.

بیشتر بخوانید   بیماران سرپایی کرونا در خراسان جنوبی رو به افزایش است

وی با تاکید بر تقویت ارتباط بین ائمه جمعه، مسئولان و اعضای شوراهای اسلامی با یکدیگر بیان کرد: باید مراقب دلسرد شدن مردم از دولت و مجلس انقلابی باشیم.

نصیرایی با اشاره به اینکه هنوز همان تفکر قبل بر سیستم مدیریت کشور حاکم است و تغییر این تفکر زمان‌بر است تصریح کرد: باید تمام تلاش ما این باشد که مردم ناامید نشوند و کارها به درستی پیش برود زیرا طبق فرمایش امام راحل این مملکت و نظام سیلی بخورد، اسلام سیلی خواهد خورد و باید مراقب باشیم.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید تمام توان خود را در مسیر برطرف کردن مشکلات مردم مصرف کنند گفت: تمام وقت من فقط به نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی اختصاص دارد و هیچ کاری جز این ندارم، حتی فعالیت درسی را متوقف کرده‌ام تا بتوانم به مردم خدمت کنم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خطاب به مسئولان حاضر در جلسه گفت: از مسئولان، اعضای شوراهای اسلامی و همه کسانی که مسئولیت پذیرفته‌اند تقاضا دارم، پیگیر برطرف کردن مسائل مردم باشید و هر جا کم و کاستی بود و به سرانجام نرسید به من اطلاع دهید تا از ظرفیت نماینده هم در این راه استفاده کنم و اگر کوتاهی کنیم در روز قیامت از ما نخواهند گذشت.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: هر وقت مسئولان و مدیران با تفکر بسیجی عمل کردند و این تفکر با کار جهادی و در کنار مردم بودن و گوش سپردن به منویات ولی‌فقیه همراه شد ما موفق بودیم.

نصیرایی با تاکید بر لزوم گسترش تفکر بسیجی برای برطرف کردن مشکل مردم گفت: امروز این تفکر جهادی وانقلابی در دولت، مجلس و قوه قضائیه شکل گرفته اما متاسفانه هنوز چند ماه از استقرار دولت جدید نگذشته است و کسانی که باعث وضع موجود هستند طلبکار دولت و مجلس شدند و می‌خواهند مردم را ناامید کنند و  به فضل خداوند امروز تمام قوا و مسئولان پای کار نظام و مردم هستند و آنها نمی‌توانند مردم را ناامید کنند.

بیشتر بخوانید   کسانی که دل به دشمن داده‌اند توسط آنها از بین می‌روند

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها