۱.۴ میلیارد تومان برای تجهیزات گرمایشی مدارس خراسان جنوبی اختصاص یافت

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی از تخصیص یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تامین تجهیزات گرمایشی مدارس استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمود چاوشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیرساخت سیستم‌های گرمایشی ایمن برای همه مدارس و درس خراسان‌جنوبی فراهم شده است ولی در زمینه خرید و نصب تجهیزات هنوز برخی از کلاس‌های درس باقی مانده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: طی هفته گذشته برای خرید تجهیزات اعتبار بسیار خوبی در حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای تخصیص یافت که یک گام بسیار مؤثر برای تسریع در این موضوع بود.

چاوشان با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ کلاس درس در خراسان‌جنوبی منتظر نصب تجهیزات (چون بخاری و رادیاتور و …) هستند، یادآور شد: نصب تجهیزات این مدارس که بیشتر در مناطق روستایی هستند تا یک ماه – ۴۵ روز آینده صورت می‌گیرد.

وی در زمینه سیستم‌های گرمایشی مهدهای کودک یادآور شد: مهدهای کودک زیر مجموعه ما نیستند و از این جهت اطلاعات دقیقی در این زمینه نداریم ولی به واسطه اینکه مهدکودک‌ها در مراکز شهرها قرار دارند به سیستم‌های گرمایشی ایمن متصل است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی یادآور شد: اکثر مدارس کانکسی خراسان‌جنوبی نیز حذف و جایگزین شده است و تنها ۱۰ کلاس درس کانکسی باقی مانده که این میزان نیز به زودی جایگزین خواهد شد.

چاوشان یادآور شد: تمام همت و تلاش ما بر این است که بتوانیم زیر ساخت‌های مطلوبی را برای تحصیل دانش آموزان خراسان جنوبی فراهم کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بهره‌برداری از ناوگان حمل فرآورده های نفتی خراسان جنوبی با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها