جاروی مرکزی کسری بهترین روش رفع گرد و غبار و آلودگی منازل

عضو نمایندگی جاروی مرکزی کسری گفت: شرکت جاروی مرکزی کسری تمام توان اوليه خود را به طراحي، توليد و تأمين قطعات دستگاه هاي نظافتي به ويژه جاروبرقي گذاشته است و بهترین روش برای رفع گرد و غبار و آلودگی را ساخته است.

محمد مهدی حسینی، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری ” پیام خاوران” اظهار داشت: سال گذشته صنعت جدیدی را استارت زدیم که به صورت تخصصی دنبال می کنیم.

وی افزود: شرکت جاروی مرکزی کسری تمام توان اوليه خود را به طراحي، توليد و تأمين قطعات دستگاه هاي نظافتي به ويژه جاروبرقي گذاشته است.

حسینی بیان کرد: شرکت کسری با توليد جارو برقي هاي مركزي (سانترال)، جارو برقي نيمه صنعتي و صنعتي و دستگاه ها و با تجهيز كردن كارخانه به آزمايشگاه هاي پيشرفته تست و كنترل كيفي جهت توليد با استاندارد ملي و نشان اروپا ، خود را جهت ورود به بازارهاي برون مرزي آماده کرده است.

عضو نمایندگی جاروی مرکزی کسری با اشاره به افتتاح در بیرجند تصریح کرد: با توجه به اینکه، این نمایشگاه اولین نمایشگاهی است که در این حوزه در استان برگزار می شود فرصت بسیاری خوبی برای معرفی این حرفه است.

حسینی خاطرنشان کرد: چراکه در خراسان جنوبی این گونه حرفه ها ناشناخته است بنابراین حضور در این نمایشگاه ها ظرفیت بسیار خوبی برای معرفی این صنعت است.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه آبشن های جدیدی از جاروبرقی مرکزی که برای نظافت خانه و حذف آلودگی ها ساخته شده است در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کاشی فرزاد اقدام بزرگی در جهت ایجاد اشتغال داشته است+تصاویر

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها