بازرسان شرکت گاز خراسان جنوبی دمای ادارات دولتی را پایش می کنند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اجرای مصوبه دولت برای کنترل مصرف گاز در ارگان های دولتی در استان خبر داد.

به گزارش” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی گفت: با توجه به برودت هوا و ماندگاری هوای سرد در کشور و استان و همچنین افزایش مصرف گاز طبیعی، بلافاصله کمیته بحران طی چندین نوبت در شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته در این جلسات، بخشنامه صرفه جویی مصرف که از سوی معاون اول رئیس جمهور صادر شده بود به کلیه ادارات و نهادهای دولتی استان ابلاغ گردید.

وی افزود: مطابق این بخشنامه ادارات و ارگان های دولتی می بایست در وقت اداری نسبت به رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد) اقدام نمایند و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل، سامانه های گرمایشی را خاموش کنند.

وی در ادامه گفت: در راستای انجام این مأموریت، بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم و روزانه به ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی نسبت به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی در ادارات (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) اقدام و در صورت عدم رعایت، پس از اخطار کتبی و بازرسی مجدد نسبت به قطع گاز اداراتي كه از مفاد بخشنامه پيروي نمي كنند، اقدام می گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان  خراسان جنوبی درباره جزئیات بازدیدها افزود: از حدود ۲۰۰۰ پایش صورت گرفته از اماکن دولتی،      ۵۶ مورد به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف اخطار دریافت کرده اند.

وی با اعلام اینکه در ایام سرد تامین گاز پایدار برای بخش خانگی در اولویت است از مدیران ادارات دولتی درخواست کرد تا با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی یاری رسان شرکت گاز در این امر باشند.

بیشتر بخوانید   رئیس جمهور پنجشنبه به خراسان جنوبی سفر می‌کند

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها