بهره‌مندی ۴۰ نفر از بانوان صنعتگر سرپرست خانوار خراسان جنوبی از تسهیلات بنیاد کرامت رضوی

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان جنوبی از بهره‌مندی ۴۰ نفر از بانوان صنعتگر سرپرست خانوار استان از تسهیلات بنیاد کرامت رضوی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، زهره اسدپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از جمله وظایف معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حمایت از هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی در بحث تقویت توان مالی کارگاه‌های صنایع‌دستی است که اعطای تسهیلات کم‌بهره یکی از این برنامه‌های اجرایی حمایتی است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان ادامه داد: در همین راستا، تفاهم‌نامه سه‌جانبه فی‌مابین وزارت متبوع، بنیاد کرامت رضوی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شد و تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار هنرمندان صنایع‌دستی و به‌طور مشخص بانوان با اولویت زنان سرپرست خانوار قرار گرفت.

اسدپور بیان کرد: سهمیه استان خراسان جنوبی در این تفاهم‌نامه مبلغ ده میلیارد ریال تعیین شده که تا پایان آذرماه مبلغ مذکور جذب و تعداد ۴۰ نفر از هنرمندان استان از تسهیلات بنیاد کرامت رضوی بهره‌مند ‌می‌شوند.

وی افزود: این معاونت درخواست تخصیص سهمیه بیشتر از وزارت‌خانه را در دست پیگیری دارد که به‌محض وصول نتیجه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   روستاهای که از بی آبی خالی از جمعیت شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها