بیش از یک میلیون صورتحساب گاز در خراسان جنوبی مشمول تخفیف و بخشودگی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اظهار داشت: با اجرای طرح تخفیف گازبهای مشترکین کم مصرف، از ابتدای دی ماه سال گذشته تا پایان آبان ماه 1400، بیش از 1 میلیون و 100 هزار صورتحساب مشمول تخفیف و یا بخشودگی گازبها شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر این اساس از مجموع 2 میلیون و 247 هزار قبوض گاز صادره از دی ماه سال 1399 تا پایان آبان ماه 1400، بیش از یک میلیون و 30 هزار صورتحساب گاز به دلیل صرفه جویی، مشمول بخشودگی گازبها شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: از مجموع قبوض صادره در طول این مدت، بیش از 70 هزار و 700 صورتحساب به دلیل مدیریت مصرف مشمول تخفیف گازبها شده اند.

هاشمی تصریح کرد: بر این اساس در مدت مذکور، بالغ بر 49 درصد از صورتحساب های گاز صادره در استان خراسان جنوبی مشمول بخشودگی یا تخفیف گازبها شده اند.

وی با تاکید بر مصرف بهینه گاز طبیعی توسط مشترکین افزود: از ابتدای آذر ماه، قبض مشترکین پرمصرف یا بد مصرف خانگی توسط شرکت ملی گاز ایران به نحوی محاسبه می گردد که مبالغ قبوض این مشترکین بسیار بالا خواهد بود و ما وظیفه داریم این موضوع را به اطلاع هم استانی‌ها برسانیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: هدف از اجرای این طرح، نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی در جامعه است و مشترکین گاز می توانند با صرفه جویی و مدیریت صحیح مصرف از مزایای بخشودگی و کاهش هزینه گازبها برخوردار شوند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بخش جدید بیمارستان شهید رحیمی بیرجند افتتاح شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها